چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر اختلاف نمره‌ای که دو مصحح در برگه‌ها درج می‌کنند بیش از یک نمره باشد، مصحح سوم برگه را تصحیح می‌کند و نهایتا نمره نهایی اعلام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل دفتر بررسی و مقابله با آلودگی‌های دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: پایش محیط زیستی دریای خزر با کشتی تحقیقاتی اقیانوس پیمای گیلان جزو برنامه های ما است که امسال و سال آینده برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

تیمی دانشجویی با رونمایی از خودروی مسابقه‌ای خود، خبر از شرکت در رقابت‌های فرمول دانشجویی دادند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رییس کل دادگستری کردستان گفت: سال گذشته در مجموع هزار و 383 نفر در استان مشمول عفو رهبری و از زندان آزاد شدند که 913 نفر آنان مربوط به اغتشاشات پارسال بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار اسبق اردبیل: سدسازی ترکیه، خلیج فارس را هم دچار فاجعه می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر تصادف رخ به رخ 2 خودرو در محور نهبندان - سربیشه سه نفر در دم جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد که از ناحیه فک دچار شکستگی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«تاکسی زایمان» یک تاکسی کلاسیک ژاپنی با راننده‌ای مشکی‌پوش است. اما تفاوت اینجاست که این راننده متخصص جابجایی زنان باردار است. همچنین همیشه برای مواقع اضطرار چند ملحفه و حوله تمیز در صندوق عقب این تاکسی‌ها وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مجری طرح‌های توسعه منابع آبی جنوب استان اردبیل گفت: پبشرفت فیزیکی سامانه انتقال آب شبکه گیوی در دولت سیزدهم از 11 درصد به 75 درصد رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروی ابن سینا ضمن اشاره به آثار مصرف سیگار الکترونیک (ویپ) بر کاهش قدرت باروری مردان، گفت: این دیدگاه که این نوع از مواد تدخینی اثر سوء بر سلامتی ندارد، اشتباه است؛ مصرف هر نوع دخانیات می‌تواند احتمال تشکیل جنین و ایجاد حاملگی را نیز کاهش داده و حتی بر افزایش احتمال سقط اثرگذار باشد.

خبرگزاری مهر

بغض مادر ترکید و یکباره گریه اش گرفت؛ میان اشک و آه زمزمه کرد؛ ای کاروان آهسته ران، کارام جانم می رود / آن دل که با خود داشتم، با دلستانم می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آژانس شیشه‌ای» گفت: برخوردهای تنگ نظرانه در این سال‌ها قصه‌های دفاع مقدس را از روایت‌های جذاب دور کرد؛ چارچوب‌های مشخص و کلیشه‌ای و ناپیدایی برای پرداختن به موضوعات دفاع مقدس وجود دارد.

وب‌گاه گسترش

یک مشاور املاک در مجیدیه می‌گوید: متقاضی رهن و اجاره این محله، نسبت به سال گذشته بسیار کاهش یافته و کار برخی از موجران و مستاجران به جدال بر سر تمدید قرارداد و دادسرا رسیده است.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: صفاتی که قرآن برمی‌شمرد، همان صفاتی است که شهید چمران از آن برخوردار بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در حالیکه روزنامه کیهان در هفته های گذشته میزان صادرات نفت ایران را تا 2 میلیون بشکه در روز افزایش داده بود از این رقم 600 هزار بشکه کم کرد!

خبرگزاری مهر

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی نیسان و مصدویت راننده آن بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.