سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید گفت: در پی درگیری منجر به قتل در این شهرستان، 2 نفر از عاملین دستگیر و روانه دادسرا شدند.

خبرگزاری مهر

تایباد فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان در مرزهای خراسان رضوی مرزبانان هنگ تایباد موفق به کشف 161 دستگاه تلفن همراه قاچاق در عملیات‌های جداگانه شدند.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - مسوول لوازم اندازه گیری مدیریت برق کاشان گفت: این شهرستان در نصب نیروگاه های خورشیدی رتبه نخست استان اصفهان را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی ایران با صدور چند اطلاعیه، نسبت به تشدید افزایش آلودگی هوا و خیزش گرد و خاک در چند استان کشور هشدار داد. آلودگی هوا در چند شهر به سطح هشدار و قرمز رسید.

خبرگزاری تسنیم

سردار حسن‌زاده در مراسم رونمایی از تازه‌های نشر بعثت گفت: تلاش بر این است که از هر شهید تهرانی حداقل یک عنوان کتاب منتشر شود‌، بعضی از این شهیدان اتفاقات عجیبی در زندگی خود دارند که این‌ها باید ماندگار و جزئی از فرهنگ ما شود.

خبرگزاری مهر

اراک - یک کشتی گیر به همراه سرپرست از استان مرکزی به اردوی تیم ملی کشتی دعوت شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ا اعلام کرد که یک انبار نگهداری از ابر و اسفنج در جنوب‌غرب تهران طعمه حریق شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دور جدید اجراهای علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی از 30 خرداد در پایتخت از سر گرفته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور با بیان اینکه ارتباط میان ایران و کشورهای مستقل آمریکای لاتین روز به روز افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: معتقدیم تقویت روابط میان کشورهای مستقل، یکی از راه‌های خنثی کردن تحریم‌هاست.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و رییس شورای فرهنگ عمومی گفت: مساله جوانی جمعیت آنگونه که مقام معظم رهبری به آن تاکید فرمودند، هنوز عملیاتی نشده و باید اقدامات لازم در این خصوص در دستور کار قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برخی جریان‌ها علاقه ندارند آرامش در فضای فرهنگی کشور حاکم شود و می‌خواهند تلاش‌های دو سال گذشته وزارت فرهنگ در عرصه‌های مختلف را به حاشیه بکشانند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم ضمن تقدیر از برگزیدگان نخستین کارگاه زن و حکمرانی بر برگزاری این کارگاهها در همه استان ها و دانشگاههای کشور تاکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در یک انبار نگهداری از ابر و اسفنج در جنوب‌غرب تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

پلیس پاریس در اطلاعیه‌ای با برپایی میتینگ سالانه گروهک منافقین در این شهر مخالفت کردند. امروز همزمان با سالگرد شورش مسلحانه سازمان در 30 خرداد 60، پلیس آلبانی نیز با حمله به مقر منافقین، اقدامات تروریستی و سایبری آنها را کشف کرد.

خبرگزاری مهر

دومین سمینار گردشگری دسترس‌پذیر به بررسی پرکاربردترین نیازهای ناشنوایان در تورهای گردشگری پرداخت همچنین نواقص موجود در زیرساخت‌های گردشگری ویژه شناسایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اولین تصمیم مهم و حیاتی جواد نکونام در استقلال در مورد دروازه‌بان و مربی دروازه‌بان‌های این تیم خواهد بود.