سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اقبال شاکری گفت: حضور داوطلبان انتخابات مجلس در تهران تنها به صورت انفرادی یا صرفا عضوی از یک لیست امکان پذیر است.

وب‌گاه 55 آنلاین

دود زیادی در پی این حریق به آسمان برخاسته و ابرها و اسفنج‌ها نیز کاملا شعله‌ور بود

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار منتظر بازگشت وزیر خارجه از سفر به چند کشور عربی است قیمت دلار امروز تحت تاثیر سفر وزیر خارجه به کشورهای عربی بود

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش درباره درباره حواشی جدید که اعتراضات معلمان و فرهنیگان را به دنبال داشت، توضیحات جدیدی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر جوان در چاقوکشی شبانه فرحزاد با ضربه چاقو به قتل رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قاضی دادگاه میامی اعلام کرد که جلسات دادگاه ترامپ در پرونده اسناد محرمانه 23 مرداد آغاز خواهد شد و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: وقف خیرین در زمینه کتاب به عنوان یکی از نیازهای روز جامعه نیازمند فرهنگ‌سازی و تبیین اهمیت آن است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کل بیمه مرکزی با هدف گسترش همکاری‌های دوجانبه در جهت توسعه زیست بوم نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان با رویکرد بهره مندی از ظرفیت‌های علمی و تخصصی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، مراکز رشد پردیس‌ها و پارک‌های علم و فناوری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یبوست ممکن است باعث شود که شما احساس تنبلی، سنگینی و بدخلقی کنید. اکثر مردم فقط گاهی اوقات این عارضه را تجربه می‌کنند، اما این احتمال وجود دارد که برای برخی دیگر مزمن شود. همچنین با افزایش سن احتمال بروز یبوست بیشتر خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بارگذاری برنامه علمی هوش مصنوعی در سامانه پژوهشیار، گفت: تا سال آینده دانشسرای هوش مصنوعی و به موازات آن دانشکده امنیت غذایی راه‌اندازی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

خانقاهی، نایب رئیس بانوان انجمن قایق های تندرو ایران شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن در نخستین دیدارهای هفته دوم لیگ ملت‌ها موفق به شکست حریفان خود شدند.

وب‌گاه ورزش سه

امیر قلعه‌نویی تیم اصلی خود را به مصاف ازبکستان می‌برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویر پرسشنامه‌هایی که درمیان برخی از دانش‌آموزان توزیع شده است، واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. سوالاتی مانند اینکه «آیا حاضرم در هر شرایطی از کشورم دفاع کنم؟» به عقیده بسیاری از افراد نقض حریم خصوصی دانش‌آموزان است. یک کارشناس آموزش و پرورش در این باره به دیده‌بان ایران گفت: آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد که چرا اجازه داده است که بچه‌هایی با این سن با چنین پرسشنامه‌ها و سوال‌هایی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهرفروشی یکی از معضلات جدی در صنعت نصب و طراحی آسانسور است که می تواند موجب بروز خطرات مالی و جانی شود و به همین دلیل سازمان استاندارد آذربایجان شرقی تصمیم به برخورد جدی با مهرفروشان این صنعت گرفته است.