سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

از نظر اخلاقی ساخت آپارتمان صحیح نیست چراکه امکان ارتباطات همسایگان را فراهم نمی‌کند و بچه‌ها در این محیط محبوس شده‌اند. مسکن باید به صورت ویلایی احداث شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در راستای پاسخ به دغدغه و مطالبات مردمی و برخورد با کشف حجاب و بدپوششی که این روزها موجب نگرانی مردم شده بود، طرح عفاف و حجاب در شهرستان آمل اجرا شده و تعداد 12 واحد صنفی در یکی از پاساژهای شهرستان پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مسئول امور بانوان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دبیر کارگروه تحکیم خانواده وزارت کشور گفت: بهترین نسخه برای پیشگیری و کاهش التهابات اجتماعی و حتی مواردی که منجر به اغتشاش و عفونت اجتماعی می‌شود گفتمان‌های علمی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی تیم ملی بزرگسالان نپال را از پیش رو برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقامات امنیتی سوریه اعضای یک گروهک تروریستی که چندین عملیات ترور انجام داده بودند را دستگیر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک انبار نگه‌داری ابر و اسفنج در منطقه یافت‌آباد و جنوب غرب تهران آتش گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شاعر با اشاره به فعالیت منظم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: مراجعه کنندگان می‌توانند شاهد نتیجه اقدامات خود در این وزارت باشند، اما نهادهای فرهنگی دیگر در کشور و به خصوص تهران کمتر فعالیت می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با حضور نکونام در استقلال، فعالیت این باشگاه در بازار نقل و انتقالات آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و مشاور ارشد وزیر امور خارجه درباره چگونگی حل و فصل اختلافات میان دمشق و آنکارا تبادل نظر و بر لزوم مبارزه با تروریسم و اعمال حاکمیت ملی سوریه بر سرتاسر خاک این کشور تأکید کردند.

وب‌گاه گسترش

پس از موافقت مسئولان وزارت ورزش با سرمربیگری جواد نکونام در تیم استقلال برای فصل آینده ظاهراً این مربی با رقم معقولی با باشگاه استقلال قرارداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دبیرخانه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: شناسه ملی 800 هزار شخص حقوقی شامل شرکت‌های ثبت شده در مراجع ثبت شرکت‌های سراسر کشور، شرکت‌های ثبت شده در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی، تشکل‌ها، مؤسسات غیرتجاری و سایر اشخاص حقوقی که اطلاعات اقامتگاه آن‌ها در پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی قابل شناسایی نبود، تعلیق شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدیریت رویدادهای فرهنگی و هنری کشور عملکرد موفقی داشته است، گفت: در ایام جشنواره های فجر پارسال، با وجود تحریم‌ها و حاشیه هایی که شکل گرفته بود، این وزارتخانه خوب درخشید و توانست فضا را به خوبی مدیریت کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دور جدید اجراهای علیرضا قربانی در تهران از امشب 30 خرداد از سر گرفته می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هیات مدیره با توجه به اینکه سرمربی تیم روز گذشته (دوشنبه) لیست بازیکنان جدید و برنامه‌های خود را ارائه کرد، به مدیر عامل ماموریت داد تا نسبت به جذب بازیکنان و برنامه‌های گل‌محمدی اقدام کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

این رسانه غربگرا بجای تقبیح و مذمت عمل حرام و غیرقانونی مشروبخواری، ممنوعیت مصرف مشروب را مورد مذمت قرار داده است!