سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: طرح یاریگران زندگی تصویب شده است که همه سازمان‌ها اهتمام برای اجرای آن خواهند داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخبار جدید حکایت از بازگشت مهران مدیری به سینما دارد

وب‌گاه عرشه آنلاین

درخواست کاوه رضایی برای صدور دستور موقت برای جلوگیری از اجرای رای کمیته وضعیت بازیکنان فوتبال ایران از سوی دادگاه عالی ورزش در لوزان سوئیس پذیرفته نشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از پلمب 12 واحد صنفی در اجرای طرح عفاف و حجاب خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - معاون دادستان اهواز از تسهیل تردد زائرین مراسم پیاده روی اربعین در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

شهردار مشهد گفت: در راستای جذب سرمایه گذار به دنبال ایجاد یک درگاه و پنجره در نمایشگاه بین‌المللی مشهدبرای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی هستیم.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به قتل یک سرباز وظیفه در رودان، گفت: عامل قتل وظیفه در شهرستان رودان، قتل شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرعبداللهیان راهی مسقط پایتخت عمان شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان جهت رابزنی در خصوص مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی دوحه را به مقصد مسقط ترک کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مباحث جنجالی در مناظره میان علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل وقت استقلال و حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی، بحث گم شدن پنج میلیارد از حساب باشگاه استقلال بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان در پایان دیدارهای رسمی دوجانبه خود در قطر، دوحه را به مقصد مسقط پایتخت سلطنت عمان ترک کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عبدالله مرادی در نشست فرمانداران و مدیران کل سیاسی و انتخابات 4 استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، هرمزگان و بوشهر اظهار داشت: مشارکت در کنار سلامت، رقابت و امنیت به عنوان چهار مولفه اصلی انتخابات تعریف شده است. وی بیان کرد: دولت و وزارت کشور در راهبرد مشارکت، راهبرد از پیش نوشته شده‌ای ندارد و اینکه فرمانداران انتظار داشته باشند راهبردی را وزارت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع برگزاری کنسرت ها و مساله حجاب و عفاف نباید به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرده بگیریم و مسئولیت سایر دستگاهها را فراموش کنیم؛ وزارت ارشاد زحمات زیادی در حوزه فرهنگ و هنر می کشد و با هماهنگی رییس جمهور در پیروی از منویات رهبری حرکت می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: شکل‌گیری هویت ایرانی - اسلامی با توجه به ظرفیت غنی تنوع اقوام در ایران، همگرایی عمیقی در کشور ایجاد کرده که اتفاقی بی‌نظیر است.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - جاده روستایی شاهرود - طرود - جندق به خاطر کوتاه شدن مسیر ارتباطی شرق استان سمنان با یزد و اصفهان، این روزها به شدت مورد استفاده خودروهای سنگین قرار می‌گیرد، این موضوع در کنار کافی نبودن امکانات زیرساختی و ایمن نبودن در برخی نقاط برای این حجم تردد، موجب شده تا هر چند روز یکبار صدای ناقوس مرگ در تصادفات این محور به صدا درآید.