سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: در انتصاب مدیران مدارس باید صلاحیت‌های حرفه‌ای و اخلاقی آنها متناسب با نظام تعلیم و تربیت کشور مورد توجه قرار گیرد چرا که کلید حکمرانی خوب، موثر و هدفمند بکارگیری افراد شایسته برای تصمیم‌گیری و اقدام عادلانه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای گسترش آموزش عالی با تأسیس پردیس علم و فناوری در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) موافقت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با انتخاب حسین سلاح ورزی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران، این موسسه غیرانتفاعی رسما وارد دهمین دوره فعالیت اش شد. سال 1401 به واسطه انتشار اخبار عجیب از عملکرد مالی اتاق، هیئت مدیره آن با چالش های گوناگون مواجه شدند. اما اتاق بازرگانی برای تاثیرگذاری در اقتصاد کشور باید چه مسیری را طی کند؟

خبرگزاری مهر

لایه‌چینی جزو هنرهای در حال فراموشی است اما در چند سال گذشته پژوهش‌هایی در چند بنای دوره صفوی در خصوص مطالعات فن‌شناختی آرایه‌های لایه‌چینی انجام شده و نتیجه برخی از آن‌ها منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«مختار محمداف» سفیر جمهوری آذربایجان در تل‌آویو در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی «گلوبز» - متخصص در امور اقتصادی - اشاره کرد که روابط باکو و تل‌آویو گسترش یافته و روابط ایران و جمهوری آذربایجان به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدمهدی سموعی را به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این نهاد منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی این روزها به دلیل کارهای غیر حرفه‌ای خود و پایبند نبودن به قرارداد روی اعصاب هواداران رفته که هنوز دو فصل دیگر از قراردادش با سرخپوشان باقی مانده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (سه‌شنبه، 30 خرداد) در بازار تهران 28 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته 100 هزار تومان افزایش داشت.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور با بیان اینکه ارتباط میان ایران و آمریکای لاتین بر اساس آرمان‌های مشترک روز به روز افزایش پیدا کرده است، گفت: تقویت روابط میان کشورهای مستقل یکی از راه های خنثی کردن تحریم هاست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور، تحریم را جنگ با ملت‌ها و دولت‌ها دانست و گفت: تحریم در ظاهر علیه دولت‌ها وضع می‌شود، اما تمام فشار آن روی ملت‌ها است بنابراین تقویت روابط میان کشورهای مستقل و در حال تحریم، از راههای خنثی کردن تحریم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جریان سفر منطقه‌ای به سه کشور منطقه آمریکای لاتین، در گفتگویی با شبکه تلویزیونی «تله‌سور»، با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، آهنگ واحدی بین استقلال‌طلبی، آزادی خواهی و عدالت‌طلبی مردم ایران با مردم آمریکای لاتین که همین روحیه را دارند و همین آرمان‌ها را دنبال می‌کنند، احساس شد، به افزایش روز...

وب‌گاه خبر آنلاین

سیناپرس نوشت: سنگ کلیه یک بیماری دردناک است که بیشتر مردم به هر قیمتی می خواهند از آن اجتناب کنند، اما تعداد کمی ممکن است بدانند که احتمال ابتلا به این بیماری طاقت فرسا در ماه های گرم تابستان افزایش می یابد.

خبرگزاری تسنیم

جشنواره «یخ در بهشت» با عرضه انواع بستنی‌های سنتی، دستگاهی و نوشیدنی‌های خنک از 30 خرداد تا 23 تیر در 4 نقطه پایتخت برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چگونه داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در آزمون جذب دبیر و هنرآموز، سنجش و گزینش می‌شوند؟

خبرگزاری مهر

اهواز - طبق اعلام مرکز پایش هوای کشور، شاخص کیفی هوای 6 شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» قرار گرفته است.