سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس آخرین آمار در اردیبهشت سال 1402 نزدیک به هفت میلیون و 700 هزار فقره چک به ارزش حدود 4814 هزار میلیارد ریال مبادله شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد 19.1 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت که تعداد مسموم شدگان بر اثر مصرف مشروبات الکلی به 182 نفر در استان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: هر جا عوامل محیطی مانند آب، زمین و پوشش تهدید شود بیابان زایی رخ می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

دوحه - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه توسعه روابط و همکاری های دوجانبه بین تهران دوحه را مهمترین دیدار امیرعبداللهیان با امیر قطر دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در اردیبهشت‌ماه سال 1402 حدود 7 میلیون و 700 هزار فقره چک به ارزش حدود 4814 هزار میلیارد ریال مبادله شد که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد، 19.1 درصد و از نظر مبلغ، 46.6 درصد افزایش نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رییس دانشگاه سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه از اختصاص خوابگاه به عنوان بسته تشویقی برای تکمیل ظرفیت دانشجویی، برنامه‌ریزی برای جشن نیم‌قرن فعالیت، حضور یک استاد این دانشگاه در بین دانشمندان یک‌دهم درصد پراستناد جهان، صادرات 170 هزار دلاری دستاوردهای پژوهشی و توسعه رشته‌های تحصیلی، مطالبی ارایه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داریوش ارجمند هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: توهین به وزارت فرهنگ توهین به هنرمندان است، وزارتخانه قائم به شخص نیست و تنها قسمتی از کهکشان جمهوری اسلامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعداد مسموم شدگان بر اثر مصرف مشروبات الکلی به 182 نفر در استان البرز رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری فارس نوشت: جواد نکونام با پذیرفتن اشتباهاتی که در گذشته داشت و با مساعدت نهادهای ذیربط، عفو رهبری شامل حالش شد تا بتواند به فوتبال بازگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حادثه انفجار تانکر در یکی از کارگاه های تعمیر تانکر در شهر کرمان یک کشته برجای گذاشت.

خبرگزاری مهر

در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) سامانه ازدواج دانشگاهیان «همرسان» در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس فارس با انتشار تصویر متهم متواری "سید ابوذر موسوی" از مردم خواست تا در صورت مشاهده یا شناسایی این فرد، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عربستان سعودی از احیای روابط دیپلماتیک بین قطر و امارات استقبال کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر اقتصاد برای شرکت در جلسه سالانه صندوق اوپک وارد وین پایتخت اتریش شد و فردا در این اجلاس سخنرانی خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، کارگاه آموزشی نحوه تدریس دروس «ریاضی 1» و «فیزیک 1» با رویکرد هوش مصنوعی عصر روز گذشته با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، محمد علی‌اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی، توحید پوررستم رئیس واحد تهران مرکزی و جمعی از اعضای هیات علمی برگزیده واحدهای دانشگاهی سراسر کشور در واحد تهران مرکزی برگزار شد. طهرانچی...