سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک استارتاپ فنلاندی، فناوری گرمایشی جدیدی ابداع کرده است که می‌تواند دیوارها یا حتی مبلمان منازل را به بخاری تبدیل کرده و از اتلاف انرژی نیز جلوگیری می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بخشش و انفاق حضرت زهرا (س) در شب عروسی درسی برای همه مردم است تا هم به فکر محرومان باشند و هم اینگونه تصور نکنند که هرچه را در راه خدا می‌بخشند، از بین رفتنی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تب خونریزی‌دهنده کریمه کنگو یک عفونت ویروسی قابل انتقال بین انسان و حیوان است که از طریق نوعی کنه منتقل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروه «مهر و ما» متشکل از هنرمندان اوتیستیک، سندروم داون و سی پی با رپرتوار جدید اواخر شهریور ماه امسال به صحنه می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

مدیر شبکه تبادل فناوری گفت: تاکنون 4052 تقاضای صنعتی و فناورانه شناسایی شده است و 451 پروژه مرتبط با رفع نیازمندی‌های صنایع خاتمه یافته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت‌الاسلام آقامیری در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای ششم در تذکر پیش از دستور خود با بیان این‌که شاهد ساخت و ساز‌های غیرمجاز مجدد در منطقه 19 هستیم به گونه‌ای که اتفاقات فاجعه‌آمیزی در حوزه ساخت و ساز‌ها انجام شده است، اظهارکرد: متأسفانه منطقه 19 به بهشت ساخت و ساز‌های غیرمجاز تبدیل شده و جای...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اداره سلامت گوش و مراقبت از شنوایی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از 50 درصد موارد کم شنوایی و ناشنوایی در بزرگسالان و 60 درصد در کودکان قابل پیشگیری است.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان کمی ابری همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) سامانه ازدواج دانشگاهیان «همرسان» در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رونمایی شد. در این مراسم حجت الاسلام محمد شریفانی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، عاصمه قاسمی مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده و جواد محمدی سرپرست...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، مستند «جوان‌مرگ» به تولد، بلوغ، نبردها و در نهایت شکست و جوان‌مرگ شدن جهادسازندگی در سال های ابتدایی انقلاب اسلامی پرداخته و از جدیدترین تولیدات مشترک مرکز مستند سفیرفیلم و سیمافیلم است. کارگردانی این مستند بر عهده سعید فضل زرندی و تهیه کنندگی آن به صورت مشترک بر عهده سعید فضل زرندی و محمدرضا امامقلی بوده است. این مستند در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز خود به سوالی درباره آخرین وضعیت پرونده احمد علیرضابیگی، نماینده ای که ماجرای شاسی بلند ها را مطرح کرد، توضیح داد و گفت: در حال حاضر برای پرونده کیفرخواست صادر و به شعبه دادگاه ارسال شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل و زهک به همشهری آنلاین گفت: طالبان هیچ وقت نمی‌گویند آب نمی‌دهیم. همیشه می‌گویند آب می‌دهیم. چرا می‌گویند؟ برای اینکه فرصت را از ما بگیرند. ما زمانی از خواب بیدار می‌شویم که وقتی شیر آب را باز می‌کنیم، آبی نباشد و الآن دارد همین اتفاق می‌افتد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کاراته بانوان با معرفی نفرات برتر اوزان پنج‌گانه به پایان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اکران فیلم سینمایی «مهاجران» به کارگردانی مسعود احمدی و تهیه‌کنندگی شیما پورسهم‌الدین در سینما‌های منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز شد.