سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه گسترش

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با بازبینی فیلم دوربین مدار بسته ایستگاه امام خمینی (ره) مشخص شد عدم تعادل یک مسافر، علت حادثه سقوط چند نفر از پله برقی در این ایستگاه مترو بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشجوی رشته آموزش و پرورش ابتدایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در اقدامی جالب با لباس عروسی سر جلسه امتحان حاضر شد.

خبرگزاری دانشجو

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به اطلاع می رساند، براثر عدم تعادل و افتادن یکی از مسافران بر روی سایرین در هنگام حرکت پله‌برقی در ایستگاه امام خمینی (ره)، 2 نفر مصدوم شدند.

خبرگزاری تسنیم

دو گزینه هدایت تیم فوتبال ذوب‌آهن از سوی مدیران کارخانه ذوب‌آهن به تهران فراخوانده شدند تا شرایط انتخاب سرمربی سبزپوشان برای فصل بیست‌وسوم بررسی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پس از دیدار و گفت‌وگو با مقامات عالیرتبه قطر به منظور دیدار با مقامات عمان دوحه را به مقصد مسقط ترک کرد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - اجلاسیه 40 شهید فاوا (مخابرات و بی سیم چی) استان با حضور گسترده مردم شهید پرور اردبیل و مسئولان روز سه شنبه در سالن سینمای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اردبیل برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

جواد نکونام سرمربی استقلال لیست دستیاران خود را به باشگاه اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور با بیان اینکه ارتباط ایران و کشورهای مستقل آمریکای لاتین پس از پیروزی انقلاب بر اساس روحیات و آرمان‌های مشترک روز به روز افزایش پیدا کرده است، گفت: تقویت روابط میان کشورهای مستقل و در حال تحریم، یکی از راه‌های خنثی کردن تحریم هاست.

وب‌گاه فرارو

متروی تهران: در لحظه بروز حادثه با توقف پله برقی از گسترش حادثه جلوگیری شده است. این پله برقی در حال حاضر در مدار سرویس‌دهی است و مسافران از آن استفاده می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با بیان اینکه ایران پیشرفت و توسعه عراق را توسعه و پیشرفت خود می‌داند، گفت: ایران و عراق به عنوان دو کشور مستقل، غنی و مردم‌سالار نه تنها برای پیشرفت کشورهای خود، بلکه می توانند برای ثبات و توسعه در کل منطقه اثرگذار باشند.

خبرگزاری تسنیم

مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کاراته بانوان با معرفی نفرات برتر اوزان پنج‌گانه به پایان رسید.

خبرگزاری مهر

در پایان رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته بانوان ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد.

وب‌گاه ورزش سه

خدیجه قانع از سوی فدراسیون هندبال به عنوان سرمربی تیم ملی هندبال بانوان انتخاب شد.

وب‌گاه ورزش سه

مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کاراته بانوان با معرفی نفرات برتر اوزان پنج گانه به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد که همه اصناف و واحدهای سکه و طلا بایستی هنگام فروش سکه و طلا اعم از مصنوعات و آب شده، نسبت به صدور فاکتور ثبت شده در سامانه جامع تجارت و ارائه آن به مشتری اقدام کنند.