سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

باشگاه تراکتور سعی دارد در نقل‌و‌انتقالات به دور از هیجان و در سکوت به اهداف خود در جذب بازیکن برسد.

خبرگزاری تسنیم

مرحله پنجم اردوی تیم ملی کوراش مردان اعزامی به بازی‌های آسیایی از فردا در بجنورد آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست اورژانس تهران از مصدومیت چهار نفر درپی سقوط از پله‌برقی در ایستگاه متروی امام خمینی خبر داد.

خبرگزاری مهر

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وزیر کشور اعلام کرد بخشنامه معاونت سیاسی وزارت کشور بدون هماهنگی با وی بوده و قول داد معاون سیاسی خود را تغییر دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه‌ها باید واقعیت هوش مصنوعی (ChatGPT) را بپذیرند و فرکانس ارسال امواجشان را تغییر دهند، تحول برای جوان ایرانی «شاید» نیست که باید اتفاق بیافتد، بلکه «باید» است که توسط نظام آموزش عالی باید رقم بخورد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس مشهد با اشاره به این که متاسفانه همه اعضای باند 16 تا 17 ساله هستند، تاکید کرد: به دنبال اعترافات این متهم 17 ساله، بلافاصله عملیات دستگیری اعضای باند وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان پلیس فتا در چندین مرحله از این عملیات گسترده موفق شدند دیگر متهمان را نیز غافلگیر و دستگیر کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی بر تناسبی شدن انتخابات تهران اصرار کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: سهم منابع مالی آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور از 9 درصد به 14 درصد افزایش پیدا کرده است. میانگین حقوق معلمان از 10.5 میلیون پس از رتبه‌بندی به 15 میلیون افزایش پیدا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفیر جمهوری آذربایجان در تل‌آویو می‌گوید «آسمان، مرز روابط جمهوری آذربایجان و اسرائیل» است و روابط این کشور با ایران به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.

خبرگزاری مهر

عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: فلزات زیادی همراه با گرد و غبار از جمله منیزیم، سدیم، پتاسیم و... جا به جا می شود که مخاطرات زیادی برای سلامت انسان و محیط زیست دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، با هدف حمایت از تاسیس صندوق تعاونی‌های سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر امضا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست اورژانس استان تهران از وقوع حادثه سقوط از پله برقی در مترو امام خمینی (ره) تهران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم رسانه ورزش با حضور عادل فردوسی‌پور در یزد دیدار خیرخواهانه‌ای با تیم پیشکسوتان یزد برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سفیر ایران در هند گفت: زمینه گسترش روابط در بازار هند برای تجارت با ایران فراهم است و می‌توان از این ظرفیت برای افزایش صادرات استفاده کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یحیی گل محمدی پس از مدتی که به سفر و استراحت پرداخت، بالاخره سکوت خود را شکست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد صادقی در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورا با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران و سازمان ورزش گفت: ما همیشه گلایه می کنیم از اقداماتی که انجام نمی شود و البته اگر انجام شود جا دارد که تشکر کنیم. وی ادامه داد: من در جلسات گذشته تذکراتی مبنی بر لزوم واگذاری سوله های مدیریت بحران به سازمان مدیریت بحران داشتم و جا دارد...