سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روایتی از تاثیر مخرب اجرای داوطلبانه سیاستهای استعماری صندوق بین المللی پول بر اقتصاد ایران مطرح کرد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی رودان گفت: چنانچه وضعیت کنونی و خرید و فروش لیموترش‌های ریز در بازار ادامه یابد امسال هم باغداران این شهرستان ضرر خواهند کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از خلوتی معابر و بزرگراه های شهر تهران خبر داد و گفت احتمال تصادفات به دلیل افزایش سرعت برخی رانندگان وجود دارد.

وب‌گاه گسترش

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: ایمیدرو به منظور جذب نقدینگی از سطح جامعه، هدایت منابع به سمت تولید و اشتغالزایی و امکان سرمایه گذاری عموم مردم در کالاهای پایه؛ تشکیل صندوق های سرمایه گذاری چند کالایی (ETC) را در دستور کار قرار داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آتش سوزی علفزار در پارکینگ روباز حاشیه ایستگاه متروی گلشهر کرج سبب خسارت به چهار دستگاه خودرو شد.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز به موضوعات مختلفی از جمله ممانعت از ورود موتورسیکلت‌ها به تونل‌های شهری، ساخت وسازهای غیرمجاز در مناطق تهران و بی‌توجهی شهرداری تهران به تذکرات اعضای شورا پرداختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همانطور که پیش بینی می‌شد در لیست خرید ریکاردو ساپینتو بعد از حضور در تیم آپوئل قبرس نام بازیکنان استقلال از جمله کوین یامگا قرار دارد و این بازیکن خارجی در آستانه جدایی از استقلال است.

وب‌گاه عصر ایران

هوای تهران هم‌اکنون روی عدد 116 قرار دارد و کیفیت هوا نارنجی و ناسالم برای گروه حساس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات و نحوه دریافت و ثبت‌نام وام و تسهیلات جدید بازنشستگان اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با تشریح مهم‌ترین اقدامات هلال‌احمر در سیل خردادماه، از امدادرسانی به 49 هزار و 562 نفر، در 27 روز گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - فوق تخصص بیماری‌های عفونی کودکان گفت: باتوجه به شروع فصل تابستان و شیوع اسهال و استفراغ در این فصل به خصوص در کودکان و همچنین افزایش مسافرت‌ها لازم است هموطنان آشنایی هرچند مختصری با علایم و مدیریت درمان این پدیده داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی اخبار منتشرشده در رسانه‌های ورزشی، حاکی از جایگزینی مهدی طارمی به لیونل مسی است.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به خبر منتشر شده به نقل از وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: بهمن سال گذشته دستور قضایی برای فروش 426 کانتینر لوازم خانگی خارجی به سازمان اموال تملیکی داده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در سال گذشته حجم تجارت خارجی کشور 40 درصد افزایش یافته و از 100 میلیارد دلار در سال عبور کرد. مراودات اقتصادی عمیق با چین و هند که جز پرجمعیت ترین کشورهای جهان هستند، یکی از دلایل این دستاورد قابل توجه در دیپلماسی اقتصادی کشور شناخته میشوند. اما چگونه میتوان با صادرات غیرنفتی به پیشرفت اقتصاد در سطح خرد و کلان کمک کرد؟