سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور هیاتی از ایران در بیستمین کنفرانس مجمع پارلمانی محیط زیست و توسعه آسیا و اقیانوسیه (APPCED) گفت: در این نشست توانستیم بندی مبنی بر حمایت از تاسیس سازمان منطقه‌ای پایش گرد و غبار در بیانیه قرار دهیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده استوری محمدرضا گلزار در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین یک تعمیرگاه نشست می کند و 5 نفر را می بلعد.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه پیکان برای انتخاب سرمربی جدید خود سیاست جالبی را در پیش گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آخرین وضعیت فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس مشخص شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در روزهای اخیر، نمایندگان مجلس بارها اعتراضات خود را درباره بخشنامه عدم همکاری با فرمانداران و استانداران بیان کردند. امروز هم هنگامی که وزیر کشور برای بررسی این بخشنامه به صحن رفت، فضای مجلس برای دقایقی متشنج شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان پزشکی قانونی در بخش دیگری از سخنانش در مورد آمار سوء مصرف مواد مخدر نیز گفت: در سال 1401، 5528 مورد فوتی به این دلیل گزارش شده است که نسبت به سال 1400 با 5328 مورد 3.8 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سمیه رفیعی گفت: با توجه به مشکلات محیط زیست منطقه به ویژه کشور ما توانستیم بندی مبنی بر حمایت از تاسیس سازمان منطقه‌ای پایش گرد و غبار در بیانیه بگنجانیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انواع کپک‌ها و قارچ‌هایی که وارد هسته هلو شده و موجب تغییر رنگ آن می‌شوند می‌توانند با تولید سم سلامت انسان را به خطر بیندازند

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با اشاره به رویکرد مهارتی در آموزش دانشجویان این دانشگاه گفت: 80 درصد آموزش‌ها در واحدهای این دانشگاه در کشور به صورت کارگاهی ارایه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان کرمانشاه گفت: 83 مدرسه خیرساز با 274 کلاس درس در استان کرمانشاه در حال احداث است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی طی تماس تلفنی با معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان بر توسعه روابط اقتصادی میان ایران و آذربایجان به ویژه تکمیل کریدور راهبردی شمال_ جنوب تاکید و نسبت به بهبود هرچه سریع‌تر روابط سیاسی دو کشور ابراز امیدواری کرد.

خبرگزاری مهر

اردوی انتخابی تیم فوتبال نونهالان ایران از اول تیر ماه زیر نظر علی دوستی مهر برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در نشست اعضای هیات رییسه و روسای استان‌های دانشگاه پیام نور در ساری ضمن تاکید بر ماموریت گرابودن دانشگاه و نقش آن در هویت بخشی به جوانان اظهار داشت: آمایش، ساماندهی و چابک سازی دانشگاه پیام نور مانند همه دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم از ماموریت‌های مهم این دانشگاه می‌باشد. وی به مسوولیت‌های دانشگاه پیام...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سامانه ازدواج دانشگاهیان «همرسان» در سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محمد مهدی طهرانچی رییس این دانشگاه رونمایی شد.