سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی فصل گذشته مس کرمان به دنبال این است تا حضور دوباره‌ای روی نیمکت اینبار با تجربه‌ای جدید را دنبال کند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: به منظور کیفی‌سازی خدمات به مسافران و گردشگران، نظارت و بازرسی بر واحدهای اقامتی و پذیرایی استان در ایام تابستان تشدید می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: بر اثر عدم تعادل و افتادن یکی از مسافران بر روی سایرین در هنگام حرکت پله‌برقی در ایستگاه امام خمینی (ره)، 2 نفر از مسافران مصدوم شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود وعده‌ها و تکذیبیه‌های مسئولان، افزایش گرما، قطعی آب و نبود آب شرب در زاهدان به یک دغدغه برای ساکنان این کلان شهر تبدیل شده است.

وب‌گاه عصر ایران

برای وام یک روزه باید سند ملک، سیم کارت، طلا و خودرو برای سال 1400 داشته باشید تا وام به شما تعلق گیرد شرایط هم پس از رؤیت اسناد گفته خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

حادثه انفجار تانکر در یکی از کارگاه های تعمیر تانکر در شهر کرمان طی روز دوشنبه یک کشته و 2 مصدوم بر جا گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت نیوزیلند هم‌راستا با رویکرد خصمانه غرب علیه ایران به دلیل آنچه نقض حقوق بشر عنوان کرده است، چند مقام ایرانی را هدف تحریم‌های خود قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی به وظایف خود ذیل مصوبه عفاف و حجاب به خوبی عمل کرده است، گفت: این وزارتخانه را در زمینه مسائلی که در حوزه حجاب ایجاد شده است، مقصر نمی دانیم. وزارتخانه کارش را به خوبی انجام داده است و نمره خوبی به آن می دهیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هم‌اکنون سه‌شنبه (30 خرداد ماه 1402) میانگین کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یکی از 2 برادری که یکهزار و 200 میلیارد ریال از کسبه و بازاریان این استان کلاهبرداری کرده بودند دستگیر و اموال آنها توقیف شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقی که از بانوان با تهدید سلاح سرد 20 فقره زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: تا کنون 14 نفر از شهروندان سارق را شناسایی کردند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه گفت: با بکارگیری 3 دستگاه حفار مکانیزه و تأمین مصالح مورد نیاز، امکان احداث فاز نخست خط 10 مترو تهران طی مدت زمان 3 سال وجود خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تولید گندله سنگ آهن شرکت‌های بزرگ کشور در اردیبهشت امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از 2 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دریافت تسهیلات از بانک ها برای مردم دشوار شده است و در این میان سودجویان با پرداخت وام های یک روزه مردم را گرفتار بازپرداخت‌های بالا می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اعلام کرد: بر اثر عدم تعادل و افتادن یکی از مسافران بر روی سایرین در هنگام حرکت پله‌برقی در ایستگاه امام خمینی (ره)، 2 نفر از مسافران مصدوم شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرمربی جدید تیم فوتبال آپوئل قبرس قصد دارد هافبک خارجی استقلال را به خدمت بگیرد.