سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی از جمله مروجان گفتمان خدمت بی‌منت به مردم بوده، گفت: وی در برنامه‌های خود به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، تأمین امنیت غذایی و رفع مشکل کمبود کالاهای اساسی تأکید کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم ایلام در مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی از جمله مروجان گفتمان خدمت بی‌منت به مردم بوده، گفت: وی در برنامه‌های خود به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، تأمین امنیت غذایی و رفع مشکل کمبود کالاهای اساسی تأکید کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده تصویر منتشر شده از سحر زکریا در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه الف

نائب رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که رانندگان تاکسی و اتوبوس ملزم به روشن کردن سیستم سرمایشی در تابستان هستند.

وب‌گاه عصر ایران

اطلاعات نوشت: شاید دست اندر کاران سیاست خارجی ایران هم از اقامت موقتی عربستانی‌ها در هتل استقبال کنند چرا که هنوز از آینده این رابطه دیپلماتیک اطمینان ندارند و هاله‌ای از ابهام را نظاره گر هستند. همچنین از واکنش عده‌ای از افراد که قبلاً از دیوار سفارت مربوطه بالا رفته و این همه هزینه به کشور تحمیل کرده اند اطمینان خاطر ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن هاشمی، رئیس پیشین شورای شهر تهران در کافه خبر گفت: بر اساس قانون هدفمندی یارانه‌ها باید سالانه 4هزار میلیارد تومان به بخش حمل و نقل عمومی اختصاص پیدا کند که هنوز از زمان دولت احمدی‌نژاد تاکنون یک قران هم اختصاص پیدا نکرده است./ خبرآنلاین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ثبات بازار‌های اقتصادی و کاهش تورم‌های انتظاری در کشور به ویژه در یکی دو ماه اخیر به‌خصوص در بازار مسکن باعث ریزش قیمت‌ها شده است و شاهد کاهش تا 20 درصدی قیمت مسکن طی یکی دوماه گذشته بوده ایم. تا زمستان سال گذشته خرید واحد مسکونی با قیمت حتی حدود دو میلیارد تومان هم در تهران تقریباً غیرممکن بود، این در حالی است که طی سه ماه اخیر به دلیل تشدید...

خبرگزاری تسنیم

طرح ثبت معاملات سکه و طلا در سامانه جامع تجارت به‌صورت جدی آغاز شده است؛ مقامات وزارت صمت اطلاع داده‌اند که فرایند آموزش اصناف به‌صورت مستمر در سراسر کشور اجرا شده است؛ اما برخی فعالان بازار طلا به بهانه‌های عجیب خواستار توقف اجرای قانون هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان پزشکی گفت: در سال 1401، 19 هزار و 490 فوتی در تصادفات رانندگی داشته‌ایم که نسبت به سال 1400، 16.2 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری مهر

رئیس هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان تهران گفت: در یکی از موسسات آموزش عالی عضو هیات علمی بازنشسته دانشگاه دولتی که هم اکنون 96 ساله است، عضو هیات علمی شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: انتخابات تناسبی با اعمال اصلاحات و تأیید نظر شورای نگهبان و هیأت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در کمیسیون شوراها به تصویب رسید. فارس دیروز خبر از مخالفت مجلس با تناسبی شدن انتخابات داده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی کارنامه 2 ساله دولت سیزدهم با وجود شرایط خاص اقتصادی حاکم بر کشور، نشان از عزم جدی دولتمردان برای ایجاد شفافیت اقتصادی و خشکاندن ریشه رانت و فساد در فعالیت‌های مختلف دارد که در این راستا توسعه مبادلات کالاها در بستر بورس مهر تاییدی بر تلاش مسوولان برای حذف قیمت‌گذاری دستوری و گسترش شفافیت در اقتصاد است.

خبرگزاری مهر

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مشکلات در محلات مسعودیه و رضویه به قوت قبل باقی مانده است، بر ضرورت الحاق بخش‌هایی از اراضی متصل به این محلات به محدوده قانونی شهر تاکید کرد.