سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی استان تهران گفت: نباید اجازه دهیم سیاست‌زدگی در آموزش عالی رسوخ کند. اگر آفت سیاست‌زدگی در آموزش عالی را حل کنیم بسیاری از موضوعات این بخش در حوزه کیفیت به تبع آن حل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان نقشه برداری کشور با بیان اینکه برای تهیه چارت‌های دریایی به تکمیل داده‌های مکانی دریایی نیازمند هستیم، گفت: بدون مدیریت اطلاعات مکانی دریایی (هیدورگرافی)، توسعه دریامحور ممکن نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس گفت: دلیل اصلی من برای امضاء نکردن استیضاح این است که ما طی حدود یک سال گذشته اتفاقاتی را داشتیم که در کشور رخ داد خیلی آسیب دیدند و به عقیده من عدم مدیریت وزیر کشور نقش پررنگی داشت.

خبرگزاری میزان

نماینده مردم ارومیه با انتقاد از برنامه‌های ارائه شده نیکبخت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: چالش‌های اساسی حوزه کشاورزی در برنامه‌های نیکبخت دیده نشده است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: عدم آشنایی نیکبخت با علوم نوین کشاورزی و نداشتن ایده، بنده را نسبت به توانایی وی به عنوان یک وزیر خلاق، نوآور و تحول آفرین دچار تردید می‌کند.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: نیکبخت 35 سال در جهاد کشاورزی به عنوان کارشناس پله به پله فعالیت خود را آغاز کرده و با سفارش این و آن ارتقا پیدا نکرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون اجرایی رییس جمهور روز سه شنبه از پروژه 2 خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل محیط زیست استان سمنان از مشاهده یک قلاده پلنگ ایرانی در پارک ملی توران در شرق استان سمنان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: بنده از شهرداری و پلیس می‌خواهم که سریعتر نسبت به خودداری از ورود موتورسیکلت‌ها به تونل‌ها اقدام کنند.

خبرگزاری دانشجو

النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با اشاره به حمایت‌های تهران از مقاومت فلسطین، تأکید کرد که رخداد‌های امروز اردوگاه جنین نشان داد که میادین نبرد گروه‌های مقاومت، واحد است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از افزایش تعداد مسموم‌شدگان با متانول خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ بر اساس نرخنامه این سازمان قیمت میوه‌جات در میادین میوه و تره بار، در دو ماه (فروردین و اردیبهشت) به طور متوسط 42 درصد ارزان‌تر از سطح شهر است. انواع سبزیجات نیز در دو ماه ابتدایی سال 1402 در میادین میوه و تره بار، نسبت به میانگین قیمت‌های سطح شهر، 32 درصد پایین‌تر است. قیمت انواع محصولات...

وب‌گاه ورزش سه

9 هندبالیست بوشهری به جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهرستان بافق استان یزد دعوت شدند.