سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارآفرین صنایع‌دستی گفت: زمین شخصی خودم را فروختم، دستگاه کاربافی و چرخ خیاطی و مواد اولیه خریدم. چند صد کارگاه کاربافی در خانه‌های مردم و شغل و درآمد ایجاد کردم، اما چون کارگاه چند متری به نام خودم ندارم به ما مجوز و وام نمی‌دهند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: یک سال قبل به دنبال کشته شدن صاحب یک کارگاه قالب‌سازی در پاکدشت مأموران به کارگاه رفتند و با جسد خونین صاحب آنجا به نام مهرداد روبه‌رو شدند

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار ناپایداری جوی، نفوذ گردوخاک و افزایش سرعت باد برای برخی مناطق از کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق رأی دیوان عدالت اداری به تازگی نوه اناث (دختر) با داشتن شرایط می‌تواند حقوق پدربزرگ یا مادر بزرگ مرحوم خود را دریافت کند. شرط هم این است که نوه دختری مجرد بوده و هیچ منبع درآمدی نداشته باشد.

وب‌گاه فرارو

هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از امروز ظهر برای تیم ملی ایران آغاز می‌شود که شاگردان بهروز عطایی در اولین بازی باید به مصاف آلمان بروند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاد دانشگاه تهران معتقد است که فاش شدن مذاکرات، سیگنالی است برای اینکه به توافق قطعی نزدیک نشده اند. اگر مذاکرات مسقط را در نظر بگیریم در کتاب خاطرات خانم وندی شرمن آمده است که وقتی می خواست برای رفتن به این مذاکرات با همسرش خداحافظی کند به او نمی گوید که برای چه ماموریتی و به کجا می‌رود. یعنی فضا حداقل تا یک مقطع زمانی محرمانه باقی مانده بود.

خبرگزاری تسنیم

محسن یگانه که این روزها مشغول برگزاری اجراهایش در تهران است، آهنگ «درندشت» را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران را مشاهده می‌کنید که موبایل آیفون به دست دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرق‌شناس ارمنستانی گفت: در سال 2011 میلادی، 10 مدرسه در ایروان، زبان فارسی را به عنوان زبان خارجی اختیاری آموزش می‌دادند اما امروز، هفت مدرسه در پایتخت ارمنستان، فارسی را به عنوان زبان خارجی اجباری تدریس می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استان فارس با 21 هزار و 520 ملاقات مردمی، بیشترین تعداد ملاقات شونده را از سوی مقامات قضایی در اردیبهشت داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس‌جمهور پیشین آمریکا در گفت‌وگویی مدعی شد که او بر خلاف شواهد موجود در یک فایل صوتی منتشر شده، اسناد محرمانه‌ای را مربوط به یک برنامه نظامی سری آمریکا برای حمله به ایران را در اختیار نداشته و در حضور برخی مقامات نظامی آمریکا چنین اسنادی را به آن‌ها نشان نداده است.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: بیشترین سن تصادفات 60 سال به بالا و کمترین گروه سنی زیر 20 سال هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه همکاری‌های محیط‌زیستی نباید تحت تاثیر مسایل سیاسی قرار گیرد، گفت: از سازمان ملل متحد انتظار داریم بدون دخالت دادن مسایل سیاسی، در راستای مسوولیت خود برای در کنار هم قرار دادن کشورها و رفع چالش‌های جهانی تلاش کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از تکمیل و تحویل 30 هزار واحد باقیمانده مسکن مهر که 20 هزار واحد آن در پردیس و 10 هزار واحد آن در سایر شهرهای جدید قرار دارد در دولت سیزدهم خبر داد.