سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

بهره برداری از دو طرح مهم در حوزه «پایش و کنترل رفتار مصرفی شهروندان تهرانی» و «راهبری و پایش هوشمند شبکه برق مشترکان شهر تهران» طی مراسمی با حضور وزیر نیرو در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آغاز شد.

خبرگزاری مهر

محرابیان گفت: قبوض صادر شده در خرداد ماه حاکی از آن است که 40 درصد از مشترکان تهران نسبت به سال گذشته کاهش مصرف داشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان مشکلی برای بازی با ازبکستان ندارد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو با بیان اینکه "خاموشی های تابستان بستگی به مصرف مردم دارد"، گفت: تأمین آب تهران در بهترین وضعیت است.

وب‌گاه فرارو

جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و مأموران برای افشای راز جنایت به تکاپو افتادند. در بررسی‌ها روشن شد شوهر پرستو به نام رضا همزمان با کشته شدن همسر و فرزندش به مکان نامعلومی گریخته است. با افشای این ماجرا فرضیه دست داشتن مرد جوان در جنایت خانوادگی قوت گرفت و مأموران به بازجویی از خانواده پرستو پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

العربی الجدید نوشت: یکشنبه شب، کانال12 اسرائیل گزارش داد که تل آویو با مسکو به تفاهمی رسیده است که بر اساس آن، مسکو از ارسال تسلیحات به تهران خودداری می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روند کاهشی قیمت مسکن که از ابتدای سال جاری شروع شده، در یک ماه گذشته سرعت گرفته و طی یک ماه اخیر قیمت برخی واحدهای مسکونی در برخی مناطق تهران بین 1 تا 2 میلیارد تومان یعنی 15 تا 20 درصد کاهش داشته است.

وب‌گاه گسترش

تهران‌پارس محله‌ای در شرق تهران است که در شهرداری منطقه 4 و 8 قرار گرفته است. این محله خود به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم می‌شود که معمولا قیمت آپارتمان‌ها در بخش غربی بالاتر است.

وب‌گاه الف

وزیر نیرو گفت: در حال حاضر 12 هزار مگاوات ناترازی برق داریم که اگر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به صورت دقیق اجرایی شود، مشکلات و موانع ما به حداقل کاهش پیدا می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل سیاسی وزارت کشور بر گفتگوی احزاب و تشکل‌های سیاسی در موضوعات حکمرانی و نقش تسهیل‌گر وزارت کشور تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهلت ثبت نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه سال 1402 تا سوم تیر ماه تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون وزیر صمت با تاکید بر اینکه برخی تولیدکنندگان محصولات نوشت افزار کشور، تولید را در سطح کشورهای پیشرفته خارجی انجام می‌دهند، گفت: در صنعت نوشت افزار پیشرفت خوبی داشته‌ایم و از آنجایی که این محصولات بیشتر توسط کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد موضوع کیفیت و استاندارد آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت، از انجام بیش از 134 هزار بازدید از مراکز درمانی در سال 1401 خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار احمدرضا رادان در دیدار با خانواده شهید محمد قنبری در شهرستان صیدون استان خوزستان گفت: وقتی یک نفر به خود جرأت می‌دهد از روی مامور امنیت عبور کند باید این را بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند؛ این پیام ما برای همه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به برگزاری پانزدهمین جشنواره گل محمدی لاله‌زار بردسیر، روز جمعه دوم تیرماه جاری در سایت گردشگری این منطقه گفت: برای حضور بیشتر مردم در این جشنواره تورهای گردشگری راه‌اندازی می‌شود.