سه‌شنبه 17 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه از دولت محترم و وزیر اقتصاد که پس از سفر ریاست محترم قوه قضاییه به استان مازندران و دستورات ایشان، مجدداً به حوزه بنادر و گمرکات و اموال تملیکی ورود کرده اند تشکر می‌کنیم، افزود: این تعامل و همراهی قطعاً نتایج خوب و مثبتی به همراه خواهد داشت. رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص موضوع مطرح...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی نیروی دریایی پاکستان در اسلام‌آباد امروز اعلام کرد؛ امیر دریادار «شهرام ایرانی» به همراه هیأت بلندپایه نظامی ایران امروز با حضور در مقر فرماندهی نیروی دریایی از سوی دریابد «محمد امجد خان نیازی» فرمانده نیروی دریایی پاکستان مورد استقبال قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار رادان گفت: وقتی یک نفر به خود جرأت می‌دهد از روی مامور امنیت عبور کند باید این را بداند که قانون از روی آن عبور می‌کند؛ این پیام ما برای همه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هائیتی مدت‌هاست که از عنوان فقیرترین کشور در نیمکره غربی رنج می‌برد و اخیراً به عنوان گرسنه‌ترین کشور معرفی شده است، اما این کشور با خونریزی‌های شرورانه نیز مواجه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی اکبر محرابیان گفت: حقابه جمهوری اسلامی رهاسازی نشده است و ما براساس معاهده بین المللی 1351 و براساس همه موازین بین الملل صاحب حق هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روند کاهشی قیمت ملک در یک ماه گذشته سرعت گرفته و طی یک ماه اخیر قیمت برخی واحدهای مسکونی در برخی مناطق پایتخت کاهش چشمگیری داشته است.

وب‌گاه گسترش

برای پیش بینی بورس فردا باید ببینیم چه اتفاقاتی در بورس دیروز رخ داد و چه اتفاقاتی در بورس فردا تاثیرگذار خواهد بود و سپس با توجه به مجموع این اتفاقات ببینیم چه چیزی در انتظار بورس فردا است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمار دقیقی از اختلالات خواب در ایران وجود ندارد زیرا این بیماری طیف وسیعی را در بر می‌گیرد اما انچه جدیدا بیشتر مشهود است خواب آلودگی قشر وسیعی از مردم است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، "علی‌اکبر محرابیان" عصر امروز، دوشنبه در آیین رونمایی از طرح‌های مرکز راهبری و پایش هوشمند شبکه برق مشترکان شهر تهران و رصدخانه شبکه برق و انرژی شهر تهران گفت: در رصدخانه شبکه برق و انرژی شهر تهران اقدامات قابل توجهی در دستور کار قرار گرفت که یکی از مهمترین آن‌ها مدیریت مصرف برق با بهره‌مندی از اطلاعات این رصدخانه است. وزیر نیرو افزود: این امر...

خبرگزاری مهر

بوشهر - وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران گفت: ایجاد فضای امید و تقویت ایمان از بنیان‌های اساسی امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برخی از فعالان سیاسی و اقتصادی باور داشتند که ادعای یک رسانه عربی در مورد سفر حسین امیر عبداللهیان به عمان باعث شد زیر پای بازیگران ارزی تهران خالی شود و اسکناس آمریکایی در سراشیبی قرار بگیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دولت کانادا در ادامه اقدامات خصمانه خود تحریم‌های جدیدی علیه مقام‌های ایران وضع کرد. دولت کانادا گفته این دوازدهمین بسته تحریمی است که از اکتبر 2022 علیه ایران اعمال شده و هدف آن تلاش اوکراین برای همسویی با فهرست تحریم‌های اعمال‌شده توسط اتحادیه اروپا، انگلیس و آمریکا است. کانادا دولتی همسو با آمریکا است و در سال‌های گذشته از تحریم‌های آن کشور...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ازدواج پیوند مهمی است که نیازمند تعهد، حمایت و درک نیازهای هر دو طرف است. یکی از مهمترین جنبه های یک ازدواج موفق اعتماد به نفس است که در ایجاد اعتماد و حفظ یک رابطه سالم ضروری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان گفت: هنوز برخی باور ندارند که آبخوان و سفره‌ها با توجه به برداشت بی رویه افت کرده و دبی چاه‌ها به شدت پایین آمده و متاسفانه برخی از مردم با آب شرب حیاط را شست و شو و درخت آبیاری می‌کنند و در جنوب و شرق استان کرمان خانه‌باغ‌هایی با درختان سرسبز وجود دارد که صرفا با آب شرب آبیاری می‌شوند.