دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید در روز‌های آتی گزارش عملکرد خود در هفته اخیر را به باشگاه ارائه دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امشب کالابرگ الکترونیکی به ازای هر فرد در 3 دهک اول، مبلغ 400 هزار تومان شارژ می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر کمیته اجرایی «دیدار برکت» گفت: آثار اولین رویداد حوزه طراحی و تولید لباس محرم و اربعین در قالب مجله و به عنوان اولین مجموعه لباس محرم و اربعین در ایران ارائه و مطالب این مجله همچنین به زبان انگلیسی عرضه می‌شود تا در اختیار سایر کشورها قرار گیرد.

خبرگزاری تسنیم

جلسات پرسشگری با نوجوانان با عنوان «بچه‌های رستا» درباره نوجوانان، انقلاب اسلامی و اندیشه های امام خمینی (ره) در فرهنگسرای بهمن برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم‌های کوتاه و کمدی «نوشابه مشکی»، «پارادوپینگ» و «نحسی» در برنامه نور، صدا، دوربین، خنده دفتر طنز حوزه هنری به نمایش درمی‌آیند.

وب‌گاه ورزش سه

کاپیتان تیم فوتبال گل‌گهر پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پر فراز و نشیب با تیم شهر محل تولدش، درباره اتفاقات این فصل صحبت کرده است.

وب‌گاه الف

پس از تثبیت شهردار تهران در جایگاه نایب رئیسی مجمع عمومی متروپلیس، پاسکال اسمت، مسئول شهرسازی و امور بین‌الملل شهرداری بروکسل که میزبان هیأت ایرانی بوده، از سمت خود استعفا داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون بهره برداری آبفای استان تهران گفت: امروز میزان مصرف آب تهران رکورد دار شد وبه بیش از 50 هزار لیتر در ثانیه رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی بمب گذاری در مسیر خودروی ارتش سوریه 5 سرباز سور ی کشته شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار تعداد مسموم شدگان مصرف مشروبات دارای الکل متانول پنج روز گذشته این استان به 171 نفر رسید.

خبرگزاری مهر

ساعات بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در فصل گرما تغییر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی هشدارها و اطلاعیه‌های هواشناسی، نیروها در 11 استان کشور به حالت آماده باش درآمدند.

وب‌گاه فرارو

دادستانی تهران به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار را در سامانه به نمایش بگذارد تا مورد عمل شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد و ضمن بازرسی، با متخلفین برخورد و وجوه اضافه برگردانده شود؛ همچنین به پلیس فتا اعلام کردیم تا سایت‌های غیرمجاز فروش بلیط را شناسایی و مسدود کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرخانه دائمی جشنواره قند پارسی ملل، طی فراخوانی از هنرمندان و طراحان خواست نشان ویژه جشنواره قند پارسی را با رعایت جنبه‌های نوآورانه و در خور فرهنگ غنی پارسی، طراحی و تا ابتدای شهریورماه امسال برای ارزیابی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جایزه بهترین مربی کشتی فرنگی آسیا در سال 2022 از سوی علیرضا دبیر رییس فدراسیون به محمد بنا اهدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سرپرست تیم سازنده خودرو مسابقات فرمول دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: کار انتقال خودرو ساخته شده دانشجویان این دانشگاه (رهام) از مسیر زمینی در حال پیگیری است و با انجام امور گمرکی و بر اساس زمان‌بندی انجام شده "رهام" نیمه تیرماه به ایتالیا، محل برگزاری مسابقات خواهد رسید.