دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه گسترش

رئیس شورای راهبردی روابط خارجه کشورمان با رئیس جمهور عراق دیدار و گفت وگو کرد.

خبرگزاری تسنیم

دختر جوان که قصد داشت از چنگال یک راننده تاکسی در خیابان میرزای شیرازی فرار کند، دچار حادثه شد و به کام مرگ فرو رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای راهبردی روابط خارجه ایران با رئیس جمهور عراق دیدار و گفت وگو کرد.

وب‌گاه الف

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: طبق این هشدار از بعد از ظهر امروز 29 خردادماه تا روز پنجشنبه یکم تیرماه با افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا روبرو خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل پزشکی قانونی استان بوشهر گفت: با توجه به اینکه 20 درصد پرونده کمیسیون‌های پزشکی در این استان مربوط به عمل‌های زیبایی و پوست است؛ مردم برای انجام عمل‌های زیبایی از مراجعه به افراد غیرمتخصص خودداری کنند.

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) پیش از آنکه ویترینی برای ارائه و نمایش دستاورد‌ها و محصولات باشد، میدانی برای آغاز عملی بزرگترین برنامه ملی محرومیت‌زدایی در کشور بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ساعات بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در فصل گرما تغییر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم که با شعار دولت مردمی بر سر کار آمد، طی دو سالی که از عمرش می‌گذرد، با وجود تنگناهای مالی، اقدامات ارزشمندی را به انجام رسانده و با عملکردی که تاکنون از خود بر جای گذاشته، نشان داده است که دست از تلاش مضاعف نخواهد کشید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مربی تیم موی‌تای اعزامی به رقابت‌های جهانی تایلند، گفت: دوستان با جامعه موی‌تای صادق باشند، چراکه رویداد WBC در ایتالیا یک فستیوال است، نه مسابقه جهانی!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حاشیه دیدار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با مسئولان غرفه مالزی در حاشیه نمایشگاه کتاب پکن، از ایران برای حضور در رویداد مرتبط با فروش و تبادل رایت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مالزی دعوت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: بازیکنان خوبی داریم اما تیم بودن مهمتر است و باید کارهای بزرگی انجام دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیاد سینمایی فارابی در ادامه برپایی سلسله برنامه‌های خود، برگزاری رویدادی با عنوان «پلان زندگی» با محوریت بازنمایی خانواده در سینمای ایران را برگزار می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلتفرم استریم بازی «Kick» که اخیراً به‌واسطه بستن قرارداد‌های سنگین مالی با بزرگ‌ترین استریمر‌های Twitch به شهرت رسید، در ایران فیلتر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مستند «بی‌وتن‌ها» به کارگردانی حسین شمقدری سوژه فصل جدید برنامه «پاتوق مستند» شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: پیش بینی اولیه خرید تضمینی گندم در کشور 8.5 میلیون تن بود اما بر اساس خریدی که تا به امروز انجام شده برآورد می شود، این رقم بیشتر شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: آئین نامه داخلی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه در نخستین جلسه هیات رئیسه کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر نیاز به اصلاحات داشته باشد، اصلاحات آن مدنظر قرار می‌گیرد.