دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

‌اکوایران نوشت: به گفته یک کارشناس امور ملکی، مستاجران تا جای ممکن سعی بر تمدید قرارداد خود و عدم جابه‌جایی دارند و ملک‌هایی را که رهن و اجاره آن کف بازار است انتخاب می‌کنند.

خبرگزاری مهر

کاشمر فرمانده پلیس راه کاشمر و کوهسرخ گفت: بر اثر سقوط خودروی سواری پژو در محور کوهستانی کوهسرخ به نیشابور به پایین دره، 3 سرنشین آن جان باختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با طرحی درباره حجاب و با شعار «پای خانواده ایستاده‌ایم» به روز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مایلی، چهره متفاوت این روزهای فوتبال ایران، با اظهاراتی بی‌پرده درباره مسائل اجتماعی و اقتصادی به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار جلالی بر لزوم استقرار ساختار پدافند غیرعامل در سازمان‌های زیرمجموعه و سطوح مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پخش و اجرای بالغ بر 136 هزار تن آسفالت در سطح معابر غیربزرگراهی پایتخت از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مخبر: همه باید به مجوزهای رسمی وزارت ارشاد احترام بگذارند؛ در صورت وجود اشکالات احتمالی، مسائل را از طریق مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ویس کرمی گفت: بیش از 70 هزار خانوار تهرانی در طرح کالا برگ شرکت کردند و بیش از بیست و دو هزار تراکنش خرید انجام شده و بیش از هشت هزار فروشگاه را تجهیز کردیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال زنان ایران مسابقات چلنجر کاپ آسیا را با پیروزی آغاز کرد و مقابل هنگ‌کنگ به برتری رسید تا صعودش به هشت تیم برتر قطعی شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم منتخب کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های بین المللی کشتی جام وهبی امره ترکیه امروز (دوشنبه) راهی استانبول ترکیه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راننده همچنان زنده بود؛ اما بدنش در اسید می‌سوخت و ما فقط می‌بایست به سرعت او را از آن وضعیت خارج می‌کردیم.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان گفت: سند توسعه اقتصاد دریا محور برای استان‌های دریایی به ویژه خوزستان در حال تدوین است که به زودی ابلاغ می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

خواهر علی کریمی که دو فرزند 5 و 15 ساله دارد با درخواست برادرش به او 50 چک سفید امضا داده و پس از مدتی متوجه‌شده که چک‌های او در معاملات سنگینی برگشت خورده است.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از حریق سنگین در بیمارستان بقایی و اعزام چهار خودرو و 16 مامور آتش نشانی خبر داد.

خبرگزاری مهر

اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و انتقال گرد و خاک از استان‌های مجاور پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید در روز‌های آتی گزارش عملکرد خود در هفته اخیر را به باشگاه ارائه دهد.