دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه فرارو

دادستانی تهران به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار را در سامانه به نمایش بگذارد تا مورد عمل شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد و ضمن بازرسی، با متخلفین برخورد و وجوه اضافه برگردانده شود؛ همچنین به پلیس فتا اعلام کردیم تا سایت‌های غیرمجاز فروش بلیط را شناسایی و مسدود کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرخانه دائمی جشنواره قند پارسی ملل، طی فراخوانی از هنرمندان و طراحان خواست نشان ویژه جشنواره قند پارسی را با رعایت جنبه‌های نوآورانه و در خور فرهنگ غنی پارسی، طراحی و تا ابتدای شهریورماه امسال برای ارزیابی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جایزه بهترین مربی کشتی فرنگی آسیا در سال 2022 از سوی علیرضا دبیر رییس فدراسیون به محمد بنا اهدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - سرپرست تیم سازنده خودرو مسابقات فرمول دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: کار انتقال خودرو ساخته شده دانشجویان این دانشگاه (رهام) از مسیر زمینی در حال پیگیری است و با انجام امور گمرکی و بر اساس زمان‌بندی انجام شده "رهام" نیمه تیرماه به ایتالیا، محل برگزاری مسابقات خواهد رسید.

وب‌گاه الف

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: بر اساس آخرین آمار تعداد مسموم شدگان مصرف مشروبات دارای الکل متانول پنج روز گذشته این استان به 171 نفر رسید.

خبرگزاری مهر

نشست مدیران دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان به مدت دو روز 31 خرداد و یکم تیر ماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان تهران از پرداخت حدود 302 میلیارد تومان وام به 22 هزار نفر مددجو و نیازمندان واجد شرایط از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سال 1401 خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در طول بیست‌سال گذشته، گزارش‌های رسمی زیادی از طرف نهاد‌های دولتی و دانشگاهی، آلودگی ارس را به‌دلیل فعالیت معادن و نیروگاه هسته‌ای متسامور در ارمنستان، تأیید کرده‌اند، اما عمده اظهارنظر‌های دولتی بر انکار این مطالعات و گزارش‌ها بوده است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در سه ماهه اول سال جاری23 هکتار واحدهای گلخانه‌ای به بهره‌برداری رسیده است و پیش‌بینی می‌شود در صورت تخصیص تسهیلات بانکی این سطح تا پایان سال جاری به 130 هکتار برسد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با ناشران و فعالان حوزه نشر قطر با اشاره به وضعیت نشر ایران و ظرفیت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: انتقال تجربه بین ناشران و فعالان کشورهای همسایه از اولویت‌های وزارت فرهنگ است.

وب‌گاه ورزش سه

بیش از 500 ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و رده‌ها سنی از فردا سه‌شنبه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روز سه‌شنبه و چهارشنبه در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش شدید و رگباری باران گزارش شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلم منتشر شده از هجوم افغانستانی‌های از مرز گذشته برای سوار شدن در صندوق عقب خودرو‌ها بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر اینکه حدود 4 میلیون نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند، گفت: این افراد نیازمند مسکن هستند؛ بنابراین برای رفع نیاز این افراد باید ماموریت‌هایمان را خالصانه و جهادی و با نهایت جدیت، سرعت و توان به انجام برسانیم.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: حریق نیمه سنگین بود و مهار آتش بیش از یک ساعت طول کشید. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.