دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

تفاهمنامه مبادله محتوا در قالب‌های مختلف بین دو روزنامه تهران تایمز و کره تایمز امضا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی نویسنده کتاب «پسر آشیخ محمود» را از راویان صادق سال‌های انقلاب و جنگ اعلام کرد و افزود: ما حافظه تاریخی نداریم؛ نقصی که قابل کتمان نیست و هیچ توجیهی هم درباره‌اش نمی‌توان پذیرفت.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان امدادونجات، در پی هشدار سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در 11 استان کشور، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

800 گرم کنسرو کله پاچه را 320 هزار تومان به فروش می رسانند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس سندیکای کنسرو ایران افزایش 150 درصدی قیمت کنسرو ماهی را تکذیب کرد و گفت: قیمت مصرف کننده براساس قیمت تمام شده کالا و متناسب با قدرت خرید مردم تعیین می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شکایت از مصوبه شورای عالی کار در خصوص نرخ حداقل حقوق و دستمزد کارگران رد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سرپرست سازمان امدادونجات، در پی هشدار سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در 11 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک در مورد وضعیت پیش روی بازار مسکن گفت: تحولات ارزی و سیاسی اخیر در کشور سیگنال‌های کاهش قیمت به بخش مسکن مخابره کرده اما با توجه به اینکه چسبندگی قیمت و نقدشوندگی در بخش مسکن متفاوت با بازارهای دیگر است هر چقدر زمان بگذرد بیشتر آثار خود را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل_ ایرنا _ وزیر کشور گفت: توسعه همه جانبه شهرستان خلخال باید مورد توجه جدی مسئولین استانی و کشوری قرار گرفته تا زمینه توسعه اقتصادی و همه جانبه مردم این شهرستان فراهم شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت‌الاسلام خطیب گفت: هم‌افزایی و همدلی جامعه اطلاعاتی در دولت آیت‌الله رئیسی جهت مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی گسترش یافته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرچکو کاتانچ سرمربی تیم ملی ازبکستان در دیدار فینال تورنمنت کافا مقابل ایران حضور ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: پایش و بررسی‌ها نشان می‌دهد، با وجود اینکه منابع مالی اجرای طرح الگوی کشت هنوز در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار نگرفته اما 80 درصد از اهداف این طرح در سال جاری عملیاتی شده است.

خبرگزاری مهر

مرکز نوآوری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در دانشگاه یزد افتتاح شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و انتقال گرد و خاک از استان‌های مجاورپیش‌بینی می‌شود.