دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون دیوان عدالت اداری گفت: شکایت از مصوبه شورای عالی کار در خصوص نرخ حداقل دستمزد کارگران در هیئت تخصصی دیوان عدالت اداری بررسی شد که رای به رد این شکایت داده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار امروز حدود 700 تومان کاهش داشت و همین کاهش سبب شد که قیمت‌ها در بازار طلا و سکه کاهش دسته جمعی داشته باشد و کل بازار قرمز شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شناخت اصلی‌ترین و مهمترین کریدورهای حمل‌ونقل دریایی و زمینی در جهان، نقش بسزایی در توسعه تجارت بین‌المللی هر کشوری دارد؛ به ویژه شناخت پنج مسیر شلوغ و پرتردد کشتیرانی در سال 2023 به دلیل آنکه بیش از 90 درصد تجارت جهانی از طریق دریا انجام می‌شود، حائز اهمیت است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: در قوانین مبارزه با مواد مخدر کمترین خلاء را داریم اما در بخش اجرای قانون هنوز باید کار شود که با رویکرد دادگستری استان این نقیصه در حال برطرف شدن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: نصرالله ناصح‌پور خواننده پیشکسوت و عضو سابق هیئت مدیره خانه موسیقی ایران در 83 سالگی دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری دانشجو

حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو درباره بررسی عملکرد تیم ملی دوچرخه سواری در مسابقات قهرمانی آسیا توضیحاتی را مطرح کرد که گزیده این گفت‌گو را در ادامه می‌بینید: در سال‌های قبل از بازی‌های آسیایی و مسابقات المپیک همیشه رقابت‌ها در سطح بالایی برگزار می‌شود در این دوره تیم‌ها با آمادگی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته شرکت کردند به این دلیل که سال قبل از بازی های آسیایی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در سال‌های اخیر بیش از 75 درصد از رشد اقتصادی از محل بهره‌وری بوده و به‌طور مشخص در 9 ماهه نخست سال 1401 از 3.8 در صد رشد اقتصادی، 3.4 درصد از محل بهره وری محقق شده که بیشترین رشد با 9.3 درصد مربوط به گروه نفت است.

خبرگزاری تسنیم

در حاشیه دیدار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران با مسئولان غرفه مالزی در حاشیه نمایشگاه کتاب پکن، از ایران برای حضور در رویداد مرتبط با فروش و تبادل رایت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مالزی دعوت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص در یک ساعت ابتدایی 6 هزار واحد صعود کرد و پس از آن روند باثباتی داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت فردا نوشت: به بهانه کارت زرد مجلس به وزیر ورزش نگاهی داریم به همه تغییر و تحولات کابینه رئیسی که بعضا با کارت زرد و قرمز شروع شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظاهر تیانا دقیقا همان چیزی است که از یک خودرو تشریفاتی انتظار داریم. ارزش مدل‌های دست‌دوم آن در بازار به مرز چهار میلیارد رسیده است

خبرگزاری تسنیم

شیخ عبدالرحمن بن حمد بن جاسم آل ثانی، وزیر فرهنگ قطر گفت: تقویت دیپلماسی فرهنگی و دیپلماسی عمومی و نزدیک کردن دو ملت ایران و قطر از مسیر فرهنگ و هنر ضروری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت طلا 18 عیار در بازار امروز با 2 میلیون و 332 هزار تومان به فروش رسید که نسبت به دیروز 26 هزار و 500 تومان کاهش را نشان می دهد.