دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود بکارگیری انواع ترفندهای نوین عملیات روانی مردم متوجه این موضوع شده‌اند که تلاش دشمن برای ایجاد فضای اغتشاش در کشور همواره زمانی شدت گرفته است که کشور در مسیر بهبود شرایط اقتصادی قرارداشته است

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_دولت سیزدهم که با شعار دولت مردمی بر سر کار آمد، طی دو سالی که از عمرش می گذرد، با وجود تنگناهای مالی، اقدامات ارزشمندی را به انجام رسانده و با عملکردی که تاکنون از خود بر جای گذاشته، نشان داده است که دست از تلاش مضاعف نخواهد کشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شبکه سازمان یافته مردان زن نما که با استفاده از راهپیمایی های خیابانی اقدام به ترویج ابتذال و بی بند و باری در سطح شهر تهران می کردند دستگیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: طبق این هشدار از بعد از ظهر امروز 29 خردادماه تا روز پنجشنبه یکم تیرماه با افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا روبرو خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس ششمین دوره آکادمی «افسانه زندگی» بزرگترین رویداد مستقل سینمای ایران از معرفی هفت فیلم مطرح سال سینمای ایران به همراه بهترین بازیگر آکادمی در روز 14 تیر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس به عنوان رئیس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه انتخاب شد.

وب‌گاه گسترش

زرآباد با زمین لرزه ای به بزرگی 4 ریشتر لرزید.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: 92 درصد خانواده‌های متقاضی، خواهان به سرپرستی گرفتنِ کودک زیر پنج سال هستند که همین موضوع مدت زمان واگذاری فرزند را طولانی می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان امدادونجات، در پی هشدار سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در 11 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق شد روان‌کارهای صنعتی خاص را متناسب با صنایع سیم و کابل کشور تولید و تجاری‌سازی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازنشستگان مخابرات ایران به عدم اجرای آیین نامه سال 89 معترض هستند.

وب‌گاه الف

ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه رییس کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران در سالن شهید صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی زیر نظر سرمربی و دیگر نفرات کادر فنی برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعداد مسموم شدگان بر اثر مصرف مشروبات الکلی به 171 نفر در استان البرز رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته ملی المپیک در واکنش به اظهارات رئیس فدراسیون کشتی نوشت: مبلغ 7/5میلیارد تومان در سه ماهه نخست سال‌جاری به حساب فدراسیون کشتی واریز شده است.