دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعداد مسموم شدگان بر اثر مصرف مشروبات الکلی به 171 نفر در استان البرز رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته ملی المپیک در واکنش به اظهارات رئیس فدراسیون کشتی نوشت: مبلغ 7/5میلیارد تومان در سه ماهه نخست سال‌جاری به حساب فدراسیون کشتی واریز شده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

پویش «مثل هانیه شو» با شعار «به دوستت روسری هدیه بده و حجابش رو کامل کن»، همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و امیرالمونین (ع) از 30 خرداد کار خود را آغاز می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تعداد مسموم شدگان بر اثر مصرف مشروبات الکلی به 171 نفر در استان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسمومیت که از مواد اعتیادآور، مسمومیت جنایی تا آلودگی‌های زیست‌محیطی و آلودگی‌های دارویی و غیره را شامل می‌شود، در ایران افزایش یافته است.

خبرگزاری مهر

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (29 خرداد تا 4 تیر) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به‌نظر می‌رسد نامه اخیر فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس درخصوص غیرقانونی بودن فعالیت اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در راس 7 فدراسیون ورزشی، می‌تواند به چالشی بزرگ برای ورزش کشور تبدیل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: جلسه خوبی با رییس فدراسیون داشتم و امیدوارم هر آنچه در این جلسه به گفته شد، به فاز اجرایی دربیاید.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

وزیر اطلاعات در نشست مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه گفت: اگر دو دستگاه اطلاعاتی بتوانند در سراسر زمینه‌ها و فعالیت‌های مختلف و شرایط جغرافیایی و موضوعی به یک انسجام واحدی برسد، قطعاً ما در تحقق ایران قوی موفق خواهیم بود.

خبرگزاری مهر

دولت سیزدهم به ریاست حجت الاسلام رئیسی کشور را در میانه کرونا و جنگ اقتصادی تحویل گرفت و توانست آن را از رکود اقتصادی و فشار سخت تحریم‌ها دور سازد، هرچند کارهای زیادی برجا مانده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک بازیکن لیگ برتری به دلیل اینکه چند بار همسر سابقش را به مرگ تهدید کرده، توسط پلیس فرانسه بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیرا خبری در زمینه سوء‌استفاده‌های مالی علی کریمی از خواهرش توسط خبرگزاری میزان منتشر شد.

خبرگزاری مهر

بیش از 500 ورزشکار در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان و رده‌ها سنی از فردا سه‌شنبه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیسی در صحن علنی مجلس در دفاع از برنامه هفتم توسعه اعلام کرد رشد نقدینگی و پایه پولی باید کنترل شود و ما به دنبال خارج کردن بانک‌هایی هستیم که به قوانین تن نمی‌دهند. یک اقتصاددان در این باره گفت: «رابطه بین بانک‌ها و اقتصاد کلان رابطه‌ای دوسویه است و متاسفانه در این رابطه دو سویه هر دو طرف مشکل دارند.»