دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

فرشاد مهدی‌پور، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به دعوت رسمی «مؤید اللامی» رئیس اتحادیه روزنامه‌نگاران عرب به عراق سفر کرده است، در یکصدو پنجاه و چهارمین جشن ملی مطبوعات عراق شرکت کرد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی از اعطای تسهیلات 200 میلیون تومانی بهسازی مسکن با بازپرداخت 20 ساله با کارمزد کم خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با برگزاری جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با افتتاح آزادراه تهران - شمال با حضور وزیر راه و شهرسازی، افتتاح قطعه جدید یک قدم دیگر به اجرا نزدیک و وعده دولت در تحقق گسترش شبکه آزادراهی کشور و ساماندهی به مسیرهای مسافرت به شمال محقق شد.

وب‌گاه عصر ایران

بررسی اقتصاد آنلاین نیز نشان می‌دهد، پس از آنکه هر قطعه جوجه یکروز به قیمت نجومی 32 هزار تومان رسید حالا در مسیر کاهش قرار گرفته و به طور متوسط به 18 هزار تومان رسیده، اتفاقی که می‌تواند زمینه کاهش قیمت مرغ در روز‌های آینده را فراهم کند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان تعزیرات حکومتی امروز در اقدامی درخور تحسین، نشست مشترک خود با معاونان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش و سازمان حمایت را در حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار کرد، نشستی که در آن نبود الگو برای تعیین شهریه مدارس غیردولتی مورد انتقاد قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز تاکید کرد: افرادی که بر اثر سوء مصرف مشروبات الکلی دچار علایمی همچون اختلال در بینایی، تاری دید، حساسیت به نور، علایم گوارشی، حالت تهوع و استفراغ، درد شکم، علایم تنفسی و درد قفسه سینه شده‌اند فوراً و بدون اتلاف وقت به مراکز درمانی مراجعه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در این هفته، مجموعه‌ای از مستندهای تک قسمتی یا مجموعه‌ای با موضوعات اجتماعی، علمی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شنیده می‌شود یکی از بازیکنان پرسپولیس درخواست کرده قرارداد فصل بعدش به صورت دلاری تمدید شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه قزوین گفت: حسن روحانی گلو پاره کرد که وقتی برجام تصویب شد تمام تحریم ها از ایران برداشته می شود و همچنین آقای ظریف همان مطالب را با آب و تاب و خاصی تکرار کرد و آنها دروغ واضح و مشخصی را به خورد مردم دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گمرک ایران از ابلاغ کاهش حقوق گمرکی تجهیزات و ملزومات پزشکی به یک درصد به گمرکات سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از دستورکارهای اصلی سیاست خارجی دولت سیزدهم اولویت بخشی به توسعه تعاملات و همکاری ها با کشورهای منطقه ای به منظور افزایش همگرایی است.

خبرگزاری مهر

شعبه اهواز کتابشهر ایران فردا دوشنبه 29 خرداد با حضور جمعی از مسئولین این شهر افتتاح می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ولی فقیه در استان قزوین برجام دولت روحانی را سبب ایجاد خسارت های جبران ناپذیر به کشور دانست و تصریح کرد: این جریان اعتماد به خدا را رها کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در 25 روز گذشته بیش از 113 هزار و 295 خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه ارائه شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: حکم قصاص عامل شهادت جلیل دازه و سیدنوید موسوی دو نفر از پرسنل خدوم نیروی انتظامی بخش امام حسن این شهرستان روز جاری در پارک ساحلی این شهر اجرا شد

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: مهدی رحمتی برنامه ریزی کرده است با نتایج خوب در نساجی بار دیگر به نیمکت استقلال نزدیک شود.