دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

با مرگ یک مرد جوان پس از درگیری در محله جنت‌آباد یک سناریوی جنایی مقابل کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از خدمات و تسهیلات ویژه برای بازنشستگان این صندوق خبر داد و جزئیات دریافت وام و تسهیلات جدید بازنشستگان را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هواداران استقلال امیدوارند با حضور نکونام ثبات به این باشگاه بازگردد.

خبرگزاری مهر

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی گفت: 94 درصد از بودجه دانشگاه‌ها صرف تأمین حقوق و دستمزد می‌شود و 3 درصد به پژوهش تخصیص می‌یابد که البته آن هم محقق نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مساله جمعیت و جوانی جمعیت به تعبیر عمده کارشناسان این حوزه و یا به یک معنا پیری جمعیت، ابرمساله و ابربحران همه دنیا است و در کشور ما هم این مساله وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریزگفت: در اسلام و حتی در حکومت‌های قدیم اگر قول یا وعده‌ای می‌دادند، گردن‌شان را گرو می‌گذاشتند. حضرت علی (ع) وقتی به حکومت رسیدند در اولین خطبه می‌فرمایند: «ذِمَتِی بِمَا أَقُولُ رَهِینَه وَ أَنَا بِهِ زَعِیم» گردنم را در برابر حرف‌هایم گرو می‌گذارم، اگر حرف‌های خود را عملی نکردم گردنم را بزنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به نقل از شهر، حمید نجاری اصل معاون فنی و عمرانی سازمان بازرسی به بیان توضیحاتی در خصوص تولید و اجرای آسفالت شهر تهران پرداخت و گفت: تولید آسفالت از سال 98 به صورت متمرکز در سازمان مهندسی شهرداری تهران، با موجودی 4 کارخانه در حال انجام است. معاون فنی و عمران سازمان بازرسی با اشاره به تولید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست وزیر اقلیم کردستان عراق امروز یکشنبه پیامی شدید اللحن به احزاب سیاسی در بغداد ارسال کرد و تاکید کرد که کردستان از حقوق خود کوتاهی نمی‌آید.

وب‌گاه عصر ایران

بعد از انتشار شایعات مجدد مبنی بر اختلاف جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو در نشریات پرتغال در روزهای اخیر، شایعه شده است که جورجینا یک تعهد نامه از رونالدو گرفته است!

خبرگزاری مهر

سرپرست کاوش محوطه گبری مود شهرستان سربیشه سفال‌های به دست آمده از این محوطه را از لحاظ قدمت، سفال‌های شاخص دوران هخامنشی، اشکانی و ساسانی دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه پرسپولیس قصد ندارد به هیچ وجه به دروازه‌بان خود اجازه جدایی دهد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد که نظافتچی خانه مذکور بود، در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که با همکاری یک پسر جوان اقدام به تهیه کلید در منزل کرده و با استفاده از غفلت صاحبخانه، اقدام به سرقت طلا و جواهرات کرده است.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام با اشاره به اینکه سالانه 700 هزار تن محصولات مختلف در این مجتمع صنعتی تولید می شود، گفت: در حال حاضر پتروشیمی ایلام با 70 درصد ظرفیت فعالیت می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زهرا نظام مافی فرمانفرمائیان به واسطه پدر و همسرش که از شاهزادگان سلسله قاجاریه محسوب می‌شد مال و اموال و زمین‌های بسیاری داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به اراضی گسترده‌ای در غرب و جنوب غرب تهران و نیز برخی شهرستان‌ها اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه نوشت: یکی از مهم‌ترین محورهای مهم و در دستور کار دولت سیزدهم، به کارگیری ظرفیت های بالقوه کشور برای پیوستن به کریدورهای بین المللی است که ایران نیز موقعیت بسیار خوبی برای این امر دارد.

خبرگزاری مهر

شاهرود - رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شاهرود از وقوع یک فقره تصادف در محور میاندشت در شهرستان میامی خبر داد و گفت: در این تصادف یک نفر جان خود را از دست داد و شش نفر مصدوم شدند.