دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

خانه ملت نوشت: «وحید جلال زاده» به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عدالت اداری در همایش بایدها و نبایدهای عملکردی دیوان عدالت اداری در بوته نقد، اصلاح قانون جدید دیوان را موجب تعالی و پیشرفت در خدمت رسانی به مردم دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش روسیه از پهپاد انتحاری «پرایوت -82» در حمله به مواضع اوکراین استفاده کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام و المسلمین مظفری رئیس دیوان عدالت اداری گفت: نقد عملکرد موجب کمال و پیشرفت می‌باشد و تعالی مدیران و سازمان را به همراه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پهپاد انتحاری «پرایوت -82» در اولین ماموریت رزمی در مناطق عملیاتی با دقت به سنگرهای نیروهای مسلح اوکراین برخورد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در سال های گذشته شاهد بودیم که پاسخگویی مدیران شرکت های دولتی به حداقل رسیده و کمتر کسی اطلاع دقیقی از اوضاع مالی آنها داشت. چرا که صورت های مالی این شرکت ها بعد از حسابرسی، در مجامع عمومی تصویب میشد اما کم و کیف آن منعکس نمی شد. از آنجا که بخش مهمی از بودجه کشور به این شرکتها اختصاص دارد، دولت سیزدهم برای شفافیت آنها سیاست جدیدی اتخاذ کرد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: مأموران پس از رصد مسیر تردد و با انجام کار دقیق و تخصصی پلیسی، خودروی متهمان را در محورهای جنوبی استان شناسایی و طی یک عملیات منسجم و هماهنگ خودروی قاچاقچیان را توقیف کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به افزایش 10 میلیارد و 690 میلیون ریالی درآمد پارک گفت: چهار مرکز نوآوری تخصصی و قطب صادرات کشاوری شمال‌غرب کشور طی یک سال گذشته در این پارک افتتاح شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از تشکیل پرونده تخلف برای 10 مدرسه مشهور با شعب متعدد در تهران به علت دریافت شهریه غیرقانونی خبرداد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی از حذف ماده مربوط به تناسبی شدن انتخابات مجلس تهران در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جایزه بهترین فیلمبرداری بیست و پنجمین دوره جشنواره شانگهای چین به داود ملک‌حسینی برای فیلمبرداری «علت مرگ: نامعلوم» رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص بورس تهران با دست‌دادن سطح حمایتی همچنان در محدوده‌های 2 میلیون و 160 هزار واحدی در حال نوسان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیش از سفر تیم ملی به جام کافا، با حضور وزیر ورزش و جوانان، مفاد قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال مشخص شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

درصورتی‌که شاخص بورس تهران سطح حمایتی 2.2 میلیون واحدی را از دست بدهد کار برای برگشت به اعداد و ارقام بالاتر سخت خواهد شد چرا که میانگین 55 روزه خود را نیز از دست خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شماره هفتاد و سوم نشریه پیام سوره به صاحب امتیازی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز منتشر شد. تعدادی از عناوین مطالب این شماره: دستگیری در آبفا، روال هر ساله - سخنگوی دولت در میان دانشجویان - یک دهه عقب ماندگی. دانلود نشریه از اینجا