دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: در 25 روز گذشته بیش از 113 هزار و 295 خدمت درمانی و امدادی به حجاج ایرانی در مکه و مدینه ارائه شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم انتخاب شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک متخصص تغذیه گفت: کافئین، کاهش میزان آب در بدن را تسریع می‌کند و به همین علت باید استفاده از نوشیدنی‌های کافئین دار را در فصل گرما به حداقل رساند.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رییس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبر فرزانه انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) بر توان بالای فراجا در زمینه مقابله با ناامن کنندگان امنیت کشور اعتماد و اطمینان دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخبار و جزئیات در خصوص مرحله سوم ثبت‌نام خودرو، زمان اعلام نتایج نوبت‌دهی متقاضیان ثبت‌نام خودرو و زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - متن لایحه برنامه هفتم توسعه پنج ساله کشور امروز توسط رئیس‌جمهور به مجلس ارائه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت طی شبانه روز گذشته 18 مبتلای جدید به کرونا در کشور شناسایی شدند و خوشبختانه هیچ یکی از بیماران مبتلا جان خود را از دست ندادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای عضویت در کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم انتخاب شدند.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - 2 سال پیش در بیست و هشتم خرداد 1400 ملت ایران با حضور پای صندوق‌های رای رییس جمهور کشور را برگزیدند و اکنون خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز سمنان به مرور وعده‌های تحقق یافته آیت الله رییسی در زمان نامزدی و تبلیغات پرداخته است.

وب‌گاه عصر ایران

بهبود روابط با مصر، ایجاد بازارچه مشترک مرزی با پاکستان، تعمیق روابط با عمان و امارات و کویت و بحرین و همچنین تعمیق روابط با عراق، از جمله دیگر مصادیق تحول در سیاست خارجی در دولت رئیسی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار سکه امروز برخلاف آرامش نسبی بازار دلار، شاهد پیشروی قیمت سکه بود. سکه که دیروز در مرز حمایتی 28 میلیون و 850 هزار تومان قرار داشت امروز وارد کانال 29 میلیون تومان شد و تا نیمه کانال جدید بالا رفت. البته ظهر امروز سکه امامی در حول و حوش 29 میلیون و 200 هزار تومان به فروش رسید.

خبرگزاری تسنیم

با وجود اینکه در ابتدای روز هوای شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار داشت، با تشدید تابش آفتاب در ظهر، بار دیگر آلاینده ازن هوای پایتخت را برای گروه‌های حساس ناسالم کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیئت وزیران آیین نامه اجرایی بند (ب) تبصره (12) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور که به موضوع کمک معیشت ایثارگران بر اساس دهک بندی پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان می‌پردازد را به تصویب رساند.

خبرگزاری مهر

در شبانه روز گذشته در سطح شهر تهران حوادثی رخ داده از دستگیری سارقان مسلح تا سارق اموال که همه این موارد در دستور کار پلیس قرار گرفتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

2 زن و یک مرد در جریان مرگ مرموز پسر یکی از بازیگران زن معروف پیش از انقلاب دستگیر شدند