دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

اگر در افغانستان به دنبال خودروهای لوکس باشید قیمت مرسدس بنز GLE53 تقریبا 3.9 میلیارد تومان خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

2 زن و یک مرد در جریان مرگ مرموز پسر بازیگر زن معروف پیش از انقلاب دستگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک هفته پس از تعلیق مجوز «علی‌بابا»، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از رفع تعلیق این مجموعه خدمات مسافری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه «بیش از 170 واحد دانشگاه آزاد توجیه ادامه فعالیت ندارند» افزود: برای ادامه فعالیت این واحد‌ها بالاجبار از اعتبارات سایر واحد‌ها هزینه می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

روایت از زنان و دختران مستعد و توانمند، از هر نقطه ایران اسلامی که باشد، خواندنی است و باعث افتخار مردم ما.

خبرگزاری ایرنا

اهواز ایرنا پس از مطالبه هنرمندان خوزستانی و پیگیری‌های مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ساخت دیوار تالار آفتاب اهواز که روز گذشته بخشی از آن تخریب شده بود از سر گرفته شد و قرار است با همکاری شهرداری اهواز، این تالار به تئاتر شهر تبدیل شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان و هیئت همراه طی سفر به سوریه و لبنان از دانشگاه‌های دمشق، حلب، دانشگاه شام الخاصه، دانشگاه حمص، جامعه المصطفی (ص) و دانشگاه الاسلامیه، المعارف و دانشگاه ملی لبنان بازدید و با رئیس و مسئولین این دانشگاه‌ها دیدار و گفتگو کردند؛ بنابراین گزارش در دیدار‌های صورت گرفته توسط...

خبرگزاری مهر

ناظریان گفت: با نزدیک شدن دمای هوای پایتخت به عدد 40 درجه سانتیگراد، طی دو روز نخست هفته؛ برق 70 دستگاه اداری که به اخطارهای داده شده مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بی توجه بوده اند قطع شد.

خبرگزاری دانشجو

محمدجواد حیدری‌پور طی بازدید از پروژه‌های خیرساز دانشگاه علوم پزشکی دزفول ضمن تقدیر از خیرین سلامت شهرستان دزفول و مثبت ارزیابی کردن مشارکت‌های مردمی حوزه سلامت دزفول، آن را شهری پیشتاز در حوزه خیرین سلامت دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس در اردوی تیم کشورمان در تاشکند حاضر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از مشخص شدن جزییات اعتبار خدمات آزمایشگاهی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در فصل های بهار و تابستان 1402 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دوره دهم انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: دولت در هیچ مرحله‌ای دخالتی در انتخابات اتاق بازرگانی ایران نداشت بلکه برخی شرایط در درصدد رفع مشکلات نیز بر آمد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اجرای فصل دوم نمایش میدانی «جهان بانو» با استقبال 50 هزار نفری مخاطبان مواجه شده است.

وب‌گاه عصر ایران

رشیدی کوچی گفت: ما به دنبال این هستیم تا با شکستن انحصار در بازار خودرو و کاهش قیمت‌ها مردم بتوانند خودرو‌های مناسب سوار شوند، اما اکنون آیین‌نامه‌ای که برای واردات خودرو نوشته شده تعرفه‌ها را به شکل تصاعدی افزایش داده است. در کجای دنیا 171 درصد یعنی سه برابر قیمت ماشین عوارض گرفته می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

جدیدترین فیلم کیانوش عیاری که فیلمبرداری آن سال گذشته آغاز شده بود، با پایان مراحل فنی آماده نمایش شده است.