دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای هیأت رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای اجلاسیه چهارم انتخاب و شهریاری برای چهارمین سال پیاپی رئیس این کمیسیون شد.

خبرگزاری مهر

مشهد _ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف 16 هزار توسط مرزبانان حوزه استحفاظی تایباد خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

نمایش خیابانی «استقبال ویژه» به کارگردانی سیدمسلم حجتی جدید‌ترین اجرای خیابانی است که از فردا 29 خرداد در بوستان‌های تهران به اجرا در می‌آید.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی و کشف 48 قبضه سلاح کلت کمری، 67 تیغه خشاب و 2 هزار عدد فشنگ در عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان کرمان گفت: 750 روستای بالای 20 خانوار این استان آب شرب بهداشتی در اختیار ندارند و مشکل آب در این روستاها، استان را از این حیث در رتبه دوم کشور قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در راستای توسعه 16 عنصر حیاتی و راهبردی، برنامه‌ریزی برای توسعه پنج عنصر لیتیوم، بیتومین، نیکل، تیتانیوم و کبالت را در سال جاری هدفگذاری کرده است.

وب‌گاه فرارو

هم‌اکنون شاخص کیفیت هوای تهران عدد 103 را نشان می‌دهد و ازن آلاینده اصلی هوای پایتخت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرنگارانی که پیامک بانک آینده برای آن‌ها ارسال شده می توانند نسبت به دریافت کارت اعتباری برای خرید از سایت جهاد کالا اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام‌کرد: افزایش اعتبار 20 درصدی یارانه در طرح کالابرگ الکترونیک برای دهک های اول تا سوم شامل 25 میلیون نفر فعال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

، شاخص بورس تهران 19 هزار و 924 واحد نسبت به روز کاری گذشته افت کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش خیابانی «استقبال ویژه» به کارگردانی سیدمسلم حجتی جدیدترین اجرای خیابانی است که از فردا 29 خرداد در بوستان‌های تهران به اجرا در می‌آید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امیر کربلایی زاده و جواد خواجوی در نمایش «زیرزمینی‌ها» باهم همبازی شدند.