دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر اسرائیل امروز در اظهاراتی مدعی شد که مخالف توافق اصلی هستیم و مخالفت اصولی ما به این امر که (آمریکا) هنوز به توافق اصلی بازنگشته است، کمک می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

8 فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این طرح مشارکت دارند و در شهرها و روستاهای کوچک نیز برای فروشندگان، بارکدخوان نصب می‌شود تا دسترسی و امکان بهره‌مندی عموم مردم از کالابرگ الکترونیکی فراهم شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست‌وزیر اسرائیل امروز در سخنانی گفت: مخالف توافق اصلی هستیم و مخالفت اصولی ما به این امر که (آمریکا) هنوز به توافق اصلی بازنگشته است، کمک می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کتاب تازه سید احمد موثقی گیلانی، استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، به تمایزات سیاستگذاری امور عمومی و امور توسعه‌ای پرداخته است. این پژوهشگر مسائل توسعه درباره موضوع این کتاب گفت: «در بحث از سیاستگذاری، شرایط کشور‌های در حال توسعه با کشور‌های صنعتی متفاوت است. سیاستگذاری در کشور‌های صنعتی معمولاً متمرکز بر حفظ وضع موجود است، در حالی...

وب‌گاه عصر ایران

سینماهای سراسر کشور فردا دوشنبه 29 خردادماه از صبح تا سانس ساعت 18 تعطیل هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: اولیا می‌توانند حتی بدون داشتن کد مدرسه، اسم مدرسه را جستجو کنند تا میزان شهریه مجاز برای آن مدرسه را ببینند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: در روزهای گذشته به اشتباه مبالغی از یارانه نقدی برخی افراد کسر شده بود که این مبلغ به حسابشان واریز کردیم.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تأکید کرد، با تداوم وضعیت نامشخص این تیم برخلاف میل شخصی‌اش از جمع ملوانان جدا خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ملکه تعلیق درگذشت.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - شهردار اهواز گفت: میزان مساحت معابر شهری اهواز سه هزار هکتار معادل 30 میلیون مترمربع بوده که 30 درصد آن (10میلیون مترمربع) نیاز به آسفالت دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد اربعین حسینی (ع) شهرداری تهران گفت: حضور گروه‌های جهادی و مردمی برگزاری مراسم اربعین را ماندگارتر و اثرگذارتر می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

کامبیز ناظریان گفت: با نزدیک شدن دمای هوای پایتخت به عدد 40 درجه سانتیگراد، طی دو روز نخست هفته؛ برق 70 دستگاه اداری که به اخطار‌های داده شده مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بی توجه بوده اند قطع شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست خبری هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند با رونمایی از پوستر این رویداد امروز، یکشنبه 28 خرداد برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت 3200 میلیارد تومان برای پاداش بازنشستگی بیش از 13 هزار نفر از جانبازان مشمول مواد 38، 39 و 40 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای نخستین بار در دولت سیزدهم خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سیدمهدی رحمتی زمان آغاز تمرینات تیم فوتبال نساجی را اعلام کرد.