دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور در سفر اخیر خود به آذربایجان شرقی با حضور در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و اختصاص اعتبار تسهیلات50 هزار میلیارد ریالی برای خرید تراکتور به کشاورزان به بسیاری از اقدامات و موانعی که در واقع به نفع کشاورزی و تولید کشور نبود خاتمه داد و صراحتاً اعلام کرد در کنار تولید و این صنعت و حمایت از آنها خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به سرقت بیش از یک کیلوگرم طلا و جواهر از خانه‌ای در شهرک اندیشه شهرستان شهریار کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون اسکیت توضیحاتی را در خصوص شرایط این رشته ورزشی ارائه کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی کروات سرخ‌ها که اکنون هدایت تیم ملی عمان را عهده‌دار است، در اردوی تیم ملی ایران حضور یافت.

وب‌گاه عصر ایران

صد‌ها نفر در شمال هند به دلیل علائم شدید گرمازدگی به بیمارستان مراجعه کرده یا بستری شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجرایی شرکت حمل ونقل ریلی گفت: تمام زوجینی که تاریخ عقد آنها در بازه زمانی 29 خرداد تا 4 تیر امسال است، مشمول قرعه کشی برای دریافت رایگان به مشهد خواهند بود.

خبرگزاری مهر

با عادی سازی روابط ایران و عربستان و به واسطه آن همگرایی میان ایران و اعراب، شاهد شکل‌گیری نظم جدیدی در غرب آسیا هستیم که بازیگران اصلی آن، کشورهای منطقه خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس شورای رقابت در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بهمن‌موتورز اخطار داد که عرضه خودرو در بورس اقدامی ضدرقابتی و متخلفانه است و باید به‌سرعت متوقف شود.

وب‌گاه عصر ایران

سه خبرنگار روزنامه قدس دستگیر شدند. پس از تماس با آقای یعقوبی مدیرمسئول این روزنامه با همکاری مرکز رسانه قوه قضائیه مذاکره شد و دوستان قول پیگیری دادند. آقای دکتر مهدی‌پور هم پیگیری کردند و دو نفر آزاد شدند و یک نفر همچنان بازداشت است. امیدوارم فردا ایشان نیز آزاد شود.

خبرگزاری مهر

تبریز - مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی از کاهش 21 درصدی ذخایر آبی سدهای این استان خبرداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تامین حدود 100 میلیارد تومان قطعه برای پله‌برقی‌های مترو پایتخت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 40 هزار لیتر فرآورده‌های سوختی قاچاق در یکی از واحدهای صنعتی در محدوده خاورشهر این شهرستان و دستگیری 4 قاچاقچی سوخت، خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی صالحی دادستان تهران گفت: در راستای حفظ حقوق‌عامه و ارتقاء ایمنی ساختمان‌های پرخطر، یک ساختمان تجاری ناایمن و پر رفت‌وآمد در منطقه 11 تهران، پلمب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک ساختمان تجاری ناایمن و پر رفت‌وآمد در منطقه 11 تهران، پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشریه فارن پالیسی در گزارشی به این مساله می‌پردازد که در دنیای کنونی پس از پشت سر گذاشتن جهان دو قطبی، تک قطبی و چند قطبی که اکنون حاکم است، نظمی متفاوت در عرصه بین‌الملل حاکم خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

قهرمان دوچرخه سواری آسیا می گوید بدون داشتن دوچرخه تخصصی شخصی به بام قاره کهن رسیده، در حالی که رقبایش از تجهیزات بسیار بهتری برخوردار هستند.