دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه ورزش سه

فلیکس زوایر، داور بازی فینال لیگ ملت‌های اروپا، داور چندان خوشنامی در فوتبال آلمان نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«وحید جلال زاده» به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتخاب شد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق جوانی که در شرق تهران اقدام به زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق اعلام شرکت آبفای استان تهران، به دلیل مصرف بی‌رویه آب شرب در تهران، ذخایر آبی موجود پاسخگو نیست و این روند، احتمال اعمال جیره‌بندی و سهمیه‌بندی آب را افزایش می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در سال 1401 با سرمایه‌گذاری هشت هزار و 700 میلیارد تومان در حوزه صنعت و صادرات 12.5 میلیارد دلار، این استان سال موفقی را پشت سر گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

عکاسان راه‌یافته به رقابت شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان یاسوج - دنا و هیئت انتخاب و داوری بخش «عکس» معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر مرجعیت دادن اربعین به هیات‌های دانشجویی و بسیج دانشجویی تاکید کرد و گفت: سفر اربعین برای دانشجویان باید ارزان باشد. با صندوق رفاه دانشجویی برای اختصاص تسهیلات اربعین در حال رایزنی هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای اجلاسیه چهارم دور یازدهم انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - وزیر کشور با بیان اینکه بنا به نظر کارشناسان، سیلاب‌های اخیر شمال استان اردبیل در 50 سال اخیر بی‌سابقه است، از آغاز پرداخت هزینه خسارات این سیل پس از برآورد کامل خبر داد.

خبرگزاری میزان

نخستین اعزام زائران حج تمتع استان کردستان صبح امروز یکشنبه (28 خرداد 1402) از فرودگاه همدان به مقصد فرودگاه جده انجام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در هفته‌های اخیر شاهد کاهش قیمت در بازار مسکن و اجاره کشور هستیم.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آراء فینال جام حذفی میان استقلال و پرسپولیس اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«حسین سلاح‌ورزی» رییس اتاق بازرگانی ایران شد

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امیر خلبان حسین یزدان‌شناس از تاپ‌گان‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به خاطر پس از سال‌ها جانبازی و جراحت‌های حاصل از دفاع مقدس درگذشت.

خبرگزاری مهر

تبریز - تیم راگبی آذربایجان شرقی برای حضور در مسابقات لیگ کشوری در حال آماده سازی است.

وب‌گاه گسترش

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به سرقت بیش از یک کیلوگرم طلا و جواهر از خانه‌ای در شهرک اندیشه شهرستان شهریار کرده بود، خبر داد.