دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان با بیان اینکه با تفویض اختیارات ویژه به مدیران استانی، میزان مراجعه حضوری مردم به تهران برای حل مشکلات کاهش یافته است، گفت: با تفویض اختیارات، امکان پاسخگویی و رسیدگی بیشتر به مشکلات مردم فراهم شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در معاملات امروز (یکشنبه، 28 خرداد) بورس کالا، تعداد 30 دستگاه کامیونت فورس و 24 دستگاه کامیون کشنده متعلق به بهمن دیزل با قیمت پایه در تالار خودرو بورس کالا (بدون احتساب معاملات مچینگ) معامله شد.

وب‌گاه گسترش

با وجود اینکه در ابتدای روز هوای شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار داشت، با تشدید تابش آفتاب در ظهر، بار دیگر آلاینده ازن هوای پایتخت را برای گروه‌های حساس ناسالم کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: انجمن‌های علمی‌دانشجویی موجب نشاط و پویایی علمی در دانشگاه شده و حمایت از این انجمن‌ها موجب کمک به ارتقای تولید علم می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: 15 شهروند زنجانی طی هفته گذشته به علت مسمومیت ناشی از مصرف قارچ سمی به مراکز درمانی منتقل شدند که از این تعداد 2 نفر به دلیل شدت بالای مسمومیت همچنان بستری هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفر رسمی فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان به ایران در حالی صورت گرفت که رسانه‌های عرب زبان، پیش و در حین سفر به صورت گسترده این سفر و کنفرانس خبری مشترک وزرای خارجه دو کشور را پوشش دادند. روزنامه فرامنطقه‌ای العربی الجدید با اشاره به سفر فیصل بن فرحان به ایران نوشت: وزیر خارجه عربستان برای نخستین بار طی17سال گذشته به تهران سفر کرد. وی در جریان این...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «گذار به نظم نوین جهانی و نقش ایران، چین و روسیه» توسط نشر پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صداوسیما منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص دیدار فینال جام حذفی اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی در این استان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس انتخاب و وحید جلال زاده به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم

عاملان جنایت در محله بریانک توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، گفت: رضایتمندی مخاطبان و تحقق اهداف تأمین‌اجتماعی در گرو رضایتمندی نیروی انسانی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار گرفتار بیم و امید برجام شد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی در حکمی «ارسلان مالکی» را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میزان خرید تضمینی گندم در 8 استان از مرز 100 هزار تن عبور کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: سال گذشته 24 هزار و 263 مورد ولادت در استان کرمانشاه ثبت شده است.