دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از شرکت هافمن برای مشارکت در اجرای پروژه های امدادی و عمرانی جمعیت هلال احمر استان، گفت: اینکه خیرین عزیز نیز در این عرصه ورود کرده‌اند بسیار ارزشمند است.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق پایتخت گفت: برق 70 دستگاه اداری که به اخطارهای داده شده مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بی‌توجه بوده‌اند با نزدیک‌شدن دمای هوای پایتخت به عدد 40 درجه سانتیگراد، در 2 روز نخست هفته قطع شد و به‌این‌ترتیب 10 درصد مشترکان اداری شهر تهران اخطار قطع برق گرفتند.

وب‌گاه گسترش

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق که با تهدید سلاح سرد با همکاری همدستش زورگیری می کرد، خبر داد و گفت: سارق متواری وقتی دید همدستش از ناحیه پا زخمی شده وی را رها و از محل گریخت. سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: بامداد 26 خرداد ماه تیم عملیات کلانتری 139 مرزداران در حال گشت زنی در محدوده خیابان سپهر تهران بودند که به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت که خودرو...

وب‌گاه الف

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی از صدور کیفرخواست علیه یک شرکت فولادی به اتهام فرار مالیاتی به میزان بیش از 2 هزار میلیارد ریال در دادسرای عمومی و انقلاب تبریز خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص دیدار فینال جام حذفی اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت‌سفرهای علی بابا که در یک هفته گذشته به دلیل فروش بلیت بالاتر از نرخ مصوب تعلیق شده بود، از لغو تعلیق مجوز خود و شروع مجدد بلیت‌فروشی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت هفته ملی ازدواج، جشن‌های «خیلی عاشقانه» را برگزار می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به اینکه بازسازی مجموعه ورزشی آزادی نیازمند نگاه ملی است گفت: در این مجموعه فضا برای ساخت استادیوم 50هزار نفری سرخابی‌ها وجود دارد.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ گفت: با نزدیک شدن دمای هوای پایتخت به عدد 40 درجه سانتیگراد، طی دو روز نخست هفته، برق 70 دستگاه اداری که به اخطارهای داده شده مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق بی توجه بودند، قطع شد و در مجموع 10 درصد مشترکان اداری شهر تهران اخطار قطع برق گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان بوشهر گفت: تعهد پارسال این استان احیای 10 درصد واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال بود این درحالی است که با احیای 22 واحد بزرگ و 84 واحد کوچک تولیدی و بازگرداندن این واحدها به چرخه تولید 26 درصد از این واحدها به چرخه فعالیت بازگشتند.

خبرگزاری مهر

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در رقابتهای جام حذفی صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اجرای فصل دوم نمایش میدانی «جهان بانو» با استقبال 50 هزار نفری مخاطبان مواجه شده است.