یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پروفسور محمدامین شکراللهی، برگزیده دومین دوره جایزه مصطفی (ص)، ریاضی‌دان ایرانی و استاد دانشگاه دولتی لوزان همواره ریاضی را به عنوان علمی می‌دید که توان حل مشکلات ملموس جامعه بشری را دارد و توانست فرآیندهای کدگذاری و کدگشایی را اصلاح و الگوریتم‌های سریع‌تری را در فناوری ارتباطات اختراع کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس فدراسیون اسکیت در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیران کرمان روز یکشنبه پای درس اخلاق در مکتب حاج قاسم نشستند و با گوش جان درس عشق و خیرخواهی سردار دل ها را شنیدند.

وب‌گاه منیبان

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران گفت: مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مربوط به فروردین‌ماه امسال در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در یکی از جلسات مجلس مسئله مربوط به رسیدگی به آب زابل را در دستور خواهیم گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

دیالمه را باید یک سبک دانست؛ سبکی که امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند تکرار آن هستیم. جوانان انقلابی بدان نیازمندند تا دچار افراط و تفریط‌ها نشوند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: احداث کنارگذر در محل پل تخریب شده از سیل انجیرلوی گرمی مغان و احداث پل اصلی نیازمند 400 میلیارد ریال اعتبار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از کشف و ضبط 43 قلم شی تاریخی در شهرستان شیروان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش زمان آغاز ثبت‌نام پایه‌های هفتم و دهم مدارس را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

علی مطهری در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات حسین علایی گفت: جوانان کشور اطلاعات درستی از قبل و بعد انقلاب ندارند و اگر بدانند چه زحمتی برای انقلاب کشیده شده آن را رها نمی‌کنند.

خبرگزاری میزان

وزیر کشور پس از ورود به اردبیل، از مناطق سیل زده گرمی بازدید و بر تسریع در امداد رسانی به هموطنان سیل زده تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفر رسمی وزیر خارجه عربستان به ایران و ابراز خرسندی وی از مذاکرات شفاف و مثبت، مورد توجه رسانه‌های عرب زبان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، 28 خرداد) با 19 هزار و 924 واحد کاهش در ارتفاع 2‌میلیون و 162 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری مهر

کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر سنگین است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر کارگروه دائمی شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه دستگاه‌ها ملزم به رعایت قانون استفاده از واژه‌های فارسی در مکاتبات اداری هستند.

وب‌گاه فرارو

صندوق‌های سرمایه‌گذاری نوعی نهاد مالی محسوب می‌شوند که فعالیت اصلی آن‌ها سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار و سایر بستر های سرمایه گذاری است. سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها، نوعی روش غیرمستقیم سرمایه گذاری در بورس با تضمین سود است و همانند شبکه بانکی نیز مشمول جریمه و تنبیه بانکی برداشت پول قبل از سررسید نخواهند شد.