دوشنبه 16 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

علی مطهری در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات حسین علایی گفت: جوانان کشور اطلاعات درستی از قبل و بعد انقلاب ندارند و اگر بدانند چه زحمتی برای انقلاب کشیده شده آن را رها نمی‌کنند.

خبرگزاری میزان

وزیر کشور پس از ورود به اردبیل، از مناطق سیل زده گرمی بازدید و بر تسریع در امداد رسانی به هموطنان سیل زده تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفر رسمی وزیر خارجه عربستان به ایران و ابراز خرسندی وی از مذاکرات شفاف و مثبت، مورد توجه رسانه‌های عرب زبان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، 28 خرداد) با 19 هزار و 924 واحد کاهش در ارتفاع 2‌میلیون و 162 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری مهر

کرج - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر سنگین است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر کارگروه دائمی شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همه دستگاه‌ها ملزم به رعایت قانون استفاده از واژه‌های فارسی در مکاتبات اداری هستند.

وب‌گاه فرارو

صندوق‌های سرمایه‌گذاری نوعی نهاد مالی محسوب می‌شوند که فعالیت اصلی آن‌ها سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار و سایر بستر های سرمایه گذاری است. سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها، نوعی روش غیرمستقیم سرمایه گذاری در بورس با تضمین سود است و همانند شبکه بانکی نیز مشمول جریمه و تنبیه بانکی برداشت پول قبل از سررسید نخواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حضور در پرسپولیس برای همه بازیکنان آرزوست و آنها هم نشان دادند عاشق تیم هستند. فصل سختی بوده اما فکر می‌کنم این نفرات هم به زودی برای تمدید قرارداد اقدام خواهند کرد. کجا بهتر از پرسپولیس؟

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمانی خبر داد که با قمه، چاقو و گاز اشک‌آور شهروندان را مورد زورگیری قرار می‌دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی از خرید تضمینی 4.2 میلیون تن گندم از ابتدای فصل برداشت (اواخر اسفند 1401) تاکنون خبر داد و گفت: این میزان خرید تضمینی نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن 31 درصد رشد نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: هم‌اکنون یک درصد اعضای هیات علمی طبق آخرین آمارها از خانواده معزز شهدا و ایثارگران هستند که این رقم با عدد 20 درصدی تعیین شده در قانون فاصله زیادی دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: وعده‌های آیت الله رئیسی در سفرها محقق و عمده مصوبات در 2 سال اول دولت مردمی عملیاتی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری از چهره برافروخته و عصبی مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در صحن علنی مجلس مشاهده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با استفاده از ترکیب فلز و بتن، قالب هایی ایجاد می شود که عملکرد بهتری نسبت به قالب های سنتی دارند. این قالب ها با استفاده از پنل های فلزی و سیستم های قفل گذاری پیشرفته به شکل گیری بتن می پردازند.