یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و نقل کشور گفت: قطعه جدید آزادراه تهران - شمال به طول 22 کیلومتر که شامل باند غربی قطعه دوم است، تیر امسال افتتاح می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر خلبان واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش از مجموعه‌های پروازی دانشکده پرواز دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در کوشک نصرت قم و مجتمع آموزشی نجات خدمه نهاجا در بیشه کلا مازندران بازدید و با فرماندهان و مسئولان این یگان‌ها دیدار کرد. وی در حاشیه این بازدید‌ها با اشاره به اینکه آموزش خلبانی در اقلیم‌های مختلف عامل افزایش توان رزمی است، افزود:...

خبرگزاری مهر

مشگین شهر - مدیرکل مدیریت بحران کشور گفت: رئیس جمهور بر بهسازی، نوسازی و ساخت با کیفیت‌تر ابنیه‌های سیل زده شمال استان اردبیل تاکید دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان، همسان‌سازی حقوق و واریز باقی‌مانده متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت‌نام آزمون استخدام دبیر و هنرآموز هنرستان‌ها از روز گذشته در سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org شروع شده است و داوطلبان برای ثبت‌نام باید 230 هزار تومان به صورت الکترونیک واریز کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نجاری اصل، با تاکید بر بررسی پرداخت صورت وضعیت پیمانکاران بر اساس عملکرد، گفت: تولید تا اجرای آسفالت شهر تحت نظارت بازرسی صورت می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با هماهنگی رایزنی فرهنگی کشورمان در قطر، نشست مشترک انجمن ناشران قطری و هیأت فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی دوحه برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیسی به طور رسمی از شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان در مجموعه سعد آباد استقبال کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باشگاه پورتو یک مهاجم اوکراینی را به عنوان جانشین مهاجم ایرانی خود در نظر دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هافبک تیم فوتبال سپاهان قرار است به زودی پرسپولیسی شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کشوری طرح بورسیه دانشجویان مستعد برتر در بخش صنعت، از درخواست 6 هزار نفری دانشجویان مستعد برتر برای اشتغال در واحدهای صنعتی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با وجود گذشت حدود 10 روز از هنجارشکنی در همایش خودرو‌های کلاسیک، همه چیز همچنان در حد حرف باقی مانده و هیچ اقدام عملی برای برخورد با مقصران انجام نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داور جشنواره بین‌المللی «عکس 5» از رقابت عکاسان ژاپنی و ایرانی در چهارمین دوره این رویداد خبر داد.