یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای رقابت در خصوص ثبت‌نام خودرو یک اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری مهر

کرج - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: جشنواره نوجوان سالم دانش‌آموزان را به سمت زندگی سالم و پرهیز از رفتارهای پرخطر سوق می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - فرماندار هلیلان با اشاره به اینکه 60 درصد روستاهای این شهرستان در طول 2 سال گذشته گازدار شده اند، گفت: گازرسانی به زردلان گرمسیری، زردلان سردسیر، گازرسانی به 2 روستای بخش جزمان و 4 روستای بخش مرکزی تنها بخشی از اقدامات دولت سیزدهم برای گازرسانی به مناطق محروم این شهرستان بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز نشست خبری جشنواره تلویزیونی مستند برگزار شد. در ابتدای این نشست نیز از پوستر هفتمین دوره جشنواره تلویزیونی با حضور یاسر فریادرس دبیر و مهدی میرتیموری دبیر اجرایی جشنواره، رونمایی شد. یاسر فریادرس جشنواره تلویزیونی مستند را پرمخاطب‌ترین جشنواره در حوزه مستند خواند و افزود: جشنواره تلویزیونی مستند به واسطه پخش از رسانه ملی دارای...

خبرگزاری تسنیم

عضو شورای هنری ارکستر سمفونیک تهران معتقد است که نوازندگان ارکستر همواره در حال امتحان هستند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی (FEAS) نتایج ارزیابی برترین کارگزاری‌ها در سال 2023 را اعلام کرد و بر این اساس کارگزاری مفید با کسب مقام نخست، نشان طلای بازارهای سهام را دریافت کرد.

وب‌گاه منیبان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از انهدام یک گروهک تروریستی مسلح، هلاکت یک نفر و زخمی شدن تعدادی از این گروهک تروریستی در مرزهای میانی استان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز یکشنبه (28 خرداد) با لایحه ماده واحده دو فوریتی واردات خودروی کارکرده موافقت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ایرنا_رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: با توجه به نامه وزارت کشور از اول مهرماه باید سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی رایگان شود.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیئت‌مدیره باشگاه ذوب آهن برخلاف دیگر تیم‌های لیگ برتری که سرمربیان را مشخص و بازیکنان مورد نظر خود را جذب کرده‌اند، هنوز در خواب عمیق به سر می‌برد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفت بازیکنانی که با این باشگاه قرارداد می‌بندند، نباید مسائل مالی را به‌عنوان اولویت اصلی خود در نظر بگیرند و باید به فکر پیشرفت باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تاریخ و آدرس کارت آزمون ورودی مدارس استعداد درخشان و تعداد سوالات و زمان پاسخ گویی آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعداد درخشان اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

ملی پوش تیم ملی هندبال بانوان گفت: اگر تکلیف تیم ملی زودتر مشخص شود، می‌توانیم در بازی‌های آسیایی هانگژو نتیجه خوبی کسب کنیم و تاریخ‌ساز شویم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج برخی از مطالعات انجام شده در مورد آموزش و تحصیل کودکان کار و خیابان حاکی از این است که تا زمانی که نگرش خانواده‌ها نسبت به مساله آموزش و از آن مهمتر رویکردهای آموزشی برای کودکان کار تغییر نکند، شاهد تحصیل بی‌کیفیت و ترک تحصیل‌های فراوان خواهیم بود.