یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه الف

«سرخه حصار»، بزرگترین پارک جنگلی و گردشگری شرق تهران مدتها است شاهد خشکیدن هزاران اصله درخت کاج و نابودی جنگل و بوته های سرسبز خویش در مناطق مختلف است و گویا، برنامه ای هم برای توقف این روند تخریب وجود ندارد. آیا توطئه ای علیه آن در حال اجرا است؟!

وب‌گاه فرارو

پرونده مسمومیت ده‌ها نفر در کرج با مصرف مشروبات الکلی از جان‌باختن دست‌کم 12نفر و مسمومیت 100نفر حکایت دارد و تلاش‌های پلیس به رازگشایی از پشت پرده این ماجرا و دستگیری 6متهم منجر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از تغییر ناوگان خطوط اتوبوسرانی در برخی خطوط خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش خلبانی در اقلیم‌های مختلف عامل افزایش توان رزم است و باعث آمادگی برای پاسخ دندان شکن به دشمن در هر شرایط جغرافیایی می‌شود.

خبرگزاری مهر

رشت - استاندار گیلان با اشاره به حذف گام به گام منشأ آلودگی‌های تالاب انزلی گفت: جلوی سودجویی و دست درازی به تالاب انزلی گرفته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر آیین‌نامه‌ای نماینده مراغه گفت: اگر پیشنهادی خلاف سیاست‌های کلی نظام باشد، قطعا اجازه طرح در صحن را ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: این صندوق تاکنون نقش‌آفرینی جدی در نظام تامین مالی نوآوری و فناوری کشور داشته است و از سال گذشته تاکنون اقدام به ایجاد و توسعه شبکه همکاری برای تامین مالی دانش‌بنیان‌ها کرده است.

خبرگزاری تسنیم

شوکت میرضیایف رئیس‌جمهور ازبکستان ساعتی پیش وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا توضیحاتی را درباره اجرای طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: احمد راستینه می‌گوید: کلی احکام سیاستی داریم که آیین‌نامه‌هایشان نوشته نشده و به تصویب نرسیده است. اشتباه است که وقتی لایحه مصوب و ابلاغ شد، حالا به دولت بگوییم یک سال بعد از تصویب این قانون برود و آیین‌نامه‌هایش را بنویسد. معنایش این است که بسیاری از احکام تا یک سال دیگر اجرا نمی‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای شهر تهران گفت: مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد شهادت مصطفی چمران و شهدای ستاد جنگ‌های نامنظم عصر سه شنبه (30 خرداد 1402) در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در بهمن و اسفند سال پیش همه پله برقی‌ها را روغن‌کاری شدند.

وب‌گاه عصر ایران

نگاهی به اتفاقات کمیاب و تکرار نشدنی در زمین فوتبال که احتمال وقوع دوباره آن ها کم است را در این بخش مشاهده کنید

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارگردان تئاتری از مسئولان شهری درخواست کرد تا هرچه زودتر نسبت به پاکسازی و بهسازی حریم مجموعه تئاتر شهر اقدامات لازم را انجام دهند.