یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی علم الهدی با اشاره به برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجویی پایتخت گفت: کنگره شهدای پایتخت با مشارکت همه دانشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه نیاز داریم روح ایثار و شهادت در دانشگاه‌ها تکثیر شود،...

وب‌گاه فرارو

مرگ مردی مسن که فرزند هنرپیشه‌ای قدیمی است باعث شد زنی به عنوان مظنون تحت بازجویی قرار بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشن‌های «خیلی عاشقانه» با هدف معرفی شیوه زندگانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: برآورد ما این است که می توانیم طی سه تا چهار سال آتی نیاز کشور به سه نهاده دامی جو، ذرت و سویا را تامین کنیم و به خودکفایی برسیم. هدف گذاری ها در حوزه کشاورزی به این سمت تدوین و برنامه ریزی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعضای هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان در دو سه روز آینده وضعیت علیرضا منصوریان را مشخص خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: شب پنجشنبه هفته گذشته در خرم آباد به ماموران اورژانس که برای کمک به یک مصدوم تصادف رانندگی اعزام شده بودند حمله شد.

وب‌گاه فرارو

«محمدرضا فهیمی» هوادار متعصب تیم فوتبال پرسپولیس که 23 سال بر روی تخت آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) ساری بستری بود به دیار باقی شتافت.

وب‌گاه گسترش

دادستان تهران روز یکشنبه با تأکید بر اهتمام دادستانی تهران نسبت به اجرای سیاست‌های دستگاه قضایی در زمینه ارتقای ایمنی ساختمان‌های پرخطر، اظهار کرد: این ساختمان یکی از مجموعه‌های تجاری معروف خیابان ولیعصر تهران است و 50 واحد تجاری در آن مستقر است.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره فینال حذفی، کمتر از 24 ساعت بعد از درخشش در دربی، تهران را برای تعطیلات ترک کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از زمان صدور بخشنامه تاکنون حدود 11 هزار کارگاه برای استفاده از این تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس از انتخاب اعضای منتخب این کمیسیون برای عضویت در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حسین سلاح ورزی، با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس دوره دهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران انتخاب شد.