یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از تغییر ناوگان خطوط اتوبوسرانی در برخی خطوط خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مهلت پذیرش آثار فراخوان جایزه چهارم کتاب سال جوانان ایران تا چهارشنبه 7 تیر ماه تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان گفت: هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه بدون وقفه و با جدیت در حال بررسی گزینه ها جهت تقویت تیم و اتخاذ بهترین تصمیم برای نیمکت تیم هستند و هرگونه گمانه‌زنی در خصوص سرمربی فولاد را رد می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا و قیمت دلار سیر صعودی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات و شرایط دریافت هدیه ازدواج به مناسبت روز ازدواج اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن گفت: با تمهیدات لازم و برنامه ریزی اراضی مازاد را از دستگاه های مختلف اخذ کرده ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت که از ابتدای امسال تاکنون 32.2 هزار میلیارد تومان شامل 7.6 هزار میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری و 24.6 هزار میلیارد توان تسهیلات ازدواج توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک منبع مطلع درباره مسمومیت الکلی اخیر در کرج گفت: خیلی بیشتر از این تعداد هستند سه، چهار دختر و پسر جوان نیز نابینا شده‌اند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

سوده نجفی با اشاره به حادثه سقوط شهروندان از پله برقی ایستگاه مترو شهید بهشتی، اظهار کرد: ما چندین بار در خصوص رفع خرابی پله‌های برقی تذکر دادیم که خرابی پله‌ها منجر به مصدومیت مردم نشود؛ البته ما منکر زحمات تمام نیروهای شهرداری نیستیم و می‌پذیریم که یک حادثه بوده اما این قابل پذیرش نیست که یک مدیر شهری می‌گوید سه سال روغن کاری پله‌های برقی انجام نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل فرهنگ استان قزوین گفت: تئاتر می‌تواند تمرین خوب زیستن و اسباب حکمرانی مادام‌العمر خدا در زندگی بشر باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز هواداران استقلال مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده و خواهان امضای هرچه سریعتر قرارداد با جواد نکونام شدند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید کاظم دلخوش اباتری نماینه صومعه‌سرا در در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه با استناد به برخی از اصول قانون اساسی که همگی به جایگاه مجلس شورای اسلامی اشاره داشته گفت: در اصول 62 و 63 قانون اساسی درباره مدت نمایندگی مجلس تصریح شده که نمایندگی مجلس 4 سال تمام است. وی افزود: متاسفانه برخی استانداران به مدیران خود اعلام کرده که از این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برنامه‌ریزی‌های اقتصادی باید در مسیر چشم‌انداز کشور باشد و بودجه کشور هم در جهت تحقق آن تخصیص یابد که این روند در وضعیت کنونی رعایت نمی‌شود.