یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

از زمان صدور بخشنامه تاکنون حدود 11 هزار کارگاه برای استفاده از این تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس از انتخاب اعضای منتخب این کمیسیون برای عضویت در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حسین سلاح ورزی، با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس دوره دهم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران انتخاب شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت دلار دیروز شنبه 27 خرداد ماه در بازار ارز تهران و هرات تغییر کانال داد و با رشد تقریبا 300 تا 500 تومانی وارد کانال 49 هزار تومان شد.

وب‌گاه عصر ایران

اینکه چرا برنامه هفتم توسعه که می‌بایست در سال 1399 یا اوایل 1400 انجام می‌شد، به چنین سرنوشتی یعنی بی‌برنامگی دچار شده است، جای تأمل و بررسی بسیار دارد.

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می رسد باشگاه استقلال در نهایت تا پایان این هفته به جمع‌بندی نهایی در خصوص انتخاب سرمربی خواهد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لیست بازیکنان خروجی تیم فوتبال نساجی مازندران و همچنین بازیکنان مورد نظر این تیم مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار تصاویری از قانون عجیب وضع شده توسط طالبان برای آرایشگاه های زنانه به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

خبرگزاری تسنیم

هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بدون وقفه و با جدیت در حال بررسی گزینه‌ها جهت تقویت تیم و اتخاذ بهترین تصمیم برای نیمکت این تیم هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

افزایش حقوق بازنشستگان در سال جدید با توجه به افزایش تورم کفاف مخارج زندگی آنها را نمی‌دهد و باید بین حقوق شاغلین و بازنشستگان عدالت برقرار شود.

وب‌گاه الف

وزیر کشور در سفر به استان اردبیل در روستاهای سیل‌زده واقع در بخش‌های برزند و مرکزی شهرستان گرمی حضور یافت و ضمن صحبت با اهالی این روستا در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو تیم ملی از اعزام 2 بانوی پینگ‌پنگ‌باز به بازی‌های آسیایی خبر داد و گفت: مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد که مکاتبات لازم با کمیته ملی المپیک برای اضافه شدن یک نفر دیگر از بانوان به لیست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی انجام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک قانونگذار ارشد اسرائیلی گفت که اسرائیل با تفاهم بین ایران و آمریکا مشکلی ندارد. البته به شرطی که بازرسی‌های آژانس نیز جزئی از آن باشد.

خبرگزاری مهر

«باتوجه به اینکه نتیجه گیری در مسابقات باشگاهی آسیا تاثیری بر بسکتبال ملی ایران نمی‌گذارد، به بازنگری برای حضور در این رقابت‌ها نیاز است.» این نظر یکی از کارشناسان بسکتبال است.