دوشنبه 18 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم‌های «بحروبرگستر» و «ملوان نداجا» بعد از برگزاری چهار مرحله لیگ قایقرانی، به ترتیب عنوان قهرمانی در بخش بانوان و مردان را کسب کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات تصمیم جدید وزارت آموزش و پرورش برای صلاحیه حرفه‌ای معلمان در دانشگاه فرهنگیان و شهریه مدارس اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان تا فردا در بعضی ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده همراه با وزش باد شدید و خیزش موقت گرد و خاک در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمهور با بیان اینکه امروز بسیاری از جوامع با وجود توسعه‌یافتگی از نبود اخلاق و ایمان رنج می‌برند، گفت: زیربنای تمدن و مدنیتی که انبیاء و اولیاء الهی نوید آن را داده‌اند، عقلانیت، معنویت، اخلاق و عدالت است و ما باید به دنبال شکل‌گیری چنین جوامع انسان‌سازی باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید علی مرعشی ضمن اعلام این خبر افزود: امروز آخرین جلسه کمیسیون تایید توانایی جسمی زائران حج 1402 در مرکز پزشکی حج و زیارت در حال برگزاری است. این کمیسیون‌ها در تمام استان‌ها برگزار می‌شود، اما اگر زائری به این رویه اعتراض داشته باشد به صورت موردی سلامت جسمانی آن‌ها در تهران هم دوباره بررسی می‌شود. وی اضافه کرد: تعدادی از زائران که توانایی جسمانی...

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های ملی فوتبال روسیه و کامرون شاید در مسکو برابر هم قرار بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل گفت: پرداخت هزینه‌های درمانی به مراکز طرف قرارداد بیمه سلامت این استان سال گذشته نسبت به سال قبل 51 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، حمل و فروش سلاح غیرمجاز را یک جرم مشهود و خط قرمز فراجا دانست و تاکید کرد: از دارندگان سلاح‌های غیرمجاز می‌خواهیم که این اسلحه‌ها را به پلیس تحویل دهند.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: هر آموزشی نباید وارد این دانشگاه شود، آموزش‌هایی که براساس آمایش صورت گرفته و منجر به اشتغال می‌شوند اجازه ارائه در دانشگاه را دارند.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان شرقی از ریزش بهمن در شهرستان سراب خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم والیبال شهداب یزد در دومین دیدار خود در جام باشگاه‌های آسیا به پیروزی رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری هرمزگان از اجرای حکم 5 نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: سرمربی تیم ملی فوتبال امید تا پایان این هفته نهایی و معرفی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم پیشین تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز از این دو تیم و همچنین فدراسیون فوتبال به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) شکایت کرد.

خبرگزاری تسنیم

از فعالان طرح توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی با حضور وزیر علوم و کشور تقدیر شد.