سه‌شنبه 19 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس ایرلند، این افراد را حوالی ساعت 23 روز جمعه (22 اردیبهشت 1402)، در مرکز دوبلین بازداشت کرد. آن‌ها شب را در بازداشت سپری کرده و روز شنبه در دادگاه حاضر شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قائم‌مقام بنیاد فرهنگی روایت فتح از افزایش تولیدات این نهاد فرهنگی در حوزه‌های کودک و نوجوان و نهضت ترجمه در برنامه‌های آتی خبر داد.

خبرگزاری مهر

پوستر دومین نمایشگاه جاذبه‌های تحصیل در ایران با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری، معاون وزیرعلوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان رونمایی شد.

خبرگزاری مهر

اهواز - رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در 2 ماه اخیر و در قالب پویش «به - حرمت - امام - رئوف - می‌بخشم» 25 پرونده قضائی در استان به صلح و سازش ختم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «آرتیست» عنوان نمایش جدیدی است که از اواخر اردیبهشت ماه در خانه نمایش دا روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بوکسور آمریکایی عنوان قهرمانی دسته سبک وزن مسابقات حرفه‌ای را از آن خود کرد. او در راند 9 با تصمیم عجیب داور وسط برنده اعلام شد، در حالیکه در هشت راند قبلی از حریفش کاملا عقب بود.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: حکم اعدام پنج نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در زندان‌های میناب و بندرعباس اجرا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مجلس به سهم خود تلاش می‌کنیم تا در برنامه هفتم توسعه اشکالات برنامه‌های گذشته تکرار نشود و این توان را داریم تا ثبات اقتصادی را به ک

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، حمید جوانی شهردار منطقه با حضور در اداره کل بازرسی استانداری تهران به مدت دو ساعت از طریق سامانه سامد (111) به درخواست ها، شکایات، سوالات و مشکلات شهروندان پاسخ داد. در این ارتباط تلفنی شهروندان به بیان مشکلات خود در حوزه‌های مختلف به خصوص حوزه معماری و شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک و املاک و مستغلات پرداختند...

خبرگزاری میزان

ششمین روز از سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب (از 20 تا 30 اردیبهشت 1402) با شعار «آینده خواندنی است» بصورت حضوری در مصلای امام خمینی (ره) و مجازی (ketab.ir) در حال برگزاری است.

خبرگزاری مهر

چهار کتابخانه سیار کانون پرورش فکری در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، میزبان کودکان و نوجوانان هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دادگستری هرمزگان اعلام کرد: حکم اعدام 5 نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در این استان اجرا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حد فاصل بلوکهای 15 و 16 فاز 2 اکباتان حدود 10 رستوران و کافه قرار دارد که یکی از پاتوق‌های اهالی این شهرک است. با انتشار تصاویر از تخریب این پاتوق محبوب شهرک در فضای مجازی، اهالی، کافه‌دارها و جوانهایی که روزانه مشتریان دائم این کافه‌ها بودند، در محل جمع شدند. بسیاری از کافه‌دارها جوانان بومی شهرک و اکثرا تحصیل کرده هستند و می‌گویند به سختی سرمایه این کافه را جمع کرده بودند.

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور در نمایشگاه کتاب از افزایش تولیدات این نهاد فرهنگی در حوزه‌های کودک و نوجوان و نهضت ترجمه در برنامه‌های آتی خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از تمدید طرح جدید باشگاه کتابخوانی 100 تایی‌ها در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.