یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: 60 درصد شاغلان این استان به عنوان بیمه شده اجباری زیر پوشش اداره کل تامین اجتماعی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتشار گفتگوی سید ابراهیم رئیسی در دی ماه 94 و پس از تعطیلی سفارت عربستان در تهران، در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد‌.

خبرگزاری مهر

میزگرد چالش های سرمایه گذاری و دلایل خلق مناطق آزاد در خبرگزاری مهر مورد بررسی کارشناسان قرار گرفت که در این میزگرد گفته شد هنوز هدف ایجاد مناطق آزاد اقتصادی برای دولت و مسئولان مشخص نیست.

خبرگزاری مهر

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: ایران برنامه توسعه روابط با بورکینافاسو را در دستورکار خود دارد و از از تأسیس سفارت آن کشور در تهران استقبال می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عیسی بورو، قائم مقام وزارت امور خارجه بورکینافاسو روز شنبه با علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ملاقات کرد.

وب‌گاه فرارو

در ابتدای جلسه وکیل اولیای دم به دفاع پرداخت و گفت: متهمان سکوت کرده‌اند تا مشخص نشود کدام یک قاتل اصلی است. در این سال‌ها 4 متهم رضایت پدر قربانی را جلب کرده‌اند. مادر قربانی نیز به متهمان ردیف دوم تا چهارم رضایت داده، اما برای هادی که متهم ردیف اول است قصاص خواسته و اعلام کرده حاضر به گذشت نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دارنده مدال نقره المپیک توکیو در حالی امشب در کوبا به روی تخته خواهد رفت که نامی از بزرگان دسته فوق سنگین در استارت لیست این پیکارها دیده نمی‌شود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه ورزش سه

از بین سرمربیان شاغل در لیگ بیست و دوم، هنوز 8 نفر تیمهای خود را انتخاب نکرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

عباس عبدی درباره سخنان فرمانده نیروی انتظامی مازندران نوشت: وظیفه نیروی انتظامی یا هر نهاد دولتی دیگر گرفتن حقوق برای انجام قانون است، اینکه با انجام آن چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود، مساله اولیه آنان نیست و در قانون نیامده که مبارزه با دزدان مستلزم شکستن گردن آنان یا پاسخگویی فرمانده به جای مامور متخلف است.

خبرگزاری تسنیم

نشستن در میان درختان تنومند سعدآباد و شنیدن و دیدنِ کنسرت علیرضا قربانی، لاجرم روح شما را وادار به پرواز خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - آغاز نهضت آسفالت خیابان‌ها و معابر سطح شهر اهواز، بارقه امید را در دل شهروندان این کلانشهر به وجود آورده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: شاخص آلودگی هوای پنج شهرستانِ استان کرمانشاه در حالت هشدار قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو از تاریخ 31 خرداد تا 3 تیرماه در ساعت بازدید 15 تا 21 در محل برگزاری نمایشگاه‌های اصفهان واقع در کمربندی شرق برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دومین دوره همایش بزرگ «جام مسافر» به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر جمعه نهم تیرماه 1402 در مجموعه ورزشی تختی تهران به میزبانی کنگره 60 برگزار می‌شود.