یک‌شنبه 15 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

یک پژوهشگر گفت: کتاب «یکاترینا» سیر تطور وجه زنانگی سیاست در شوروی را تا حدودی نشان می‌دهد. همچنین، از طرفی زندگی حزبی و بی‌اهمیتی منافع ملی و ملت خدمت به ملت در حزب را برملا می‌کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: متقاضیان درخواست کارت هوشمند سوخت برای پیگیری از آخرین وضعیت کارت سوخت خودرو خود به درگاه post.ir مراجعه و یا با سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان 09627 تماس بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعدوبرق در شمال و جنوب کشور و خیزش گرد و خاک در شرق و غرب ایران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، همه شرکتی‌ها و قراردادی‌ها در نهادهای دولتی و عمومی با بیش از دو سال سابقه، قرارداد مستقیم و استخدام می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی با حرکت در مسیر تولید ماشین‌آلات حفاری زمینه را برای پیشرفت صنایع مرتبط فراهم کرد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز بیست و هشتم خرداد ماه براساس داده‌های 18 ایستگاه پایش فعال با میانگین 79 وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه هفتم توسعه با همکاری مجلس و دولت و بر اساس اولویت‌ها، سیاست‌های کلان و مساله محوری بررسی می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این سئوال که برنامه ای برای شرکت در انتخابات دارید؟ گفت: بله، اگر تایید صلاحیت کنند

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رقم واقعی خط فقر در پایتخت از 30 میلیون تومان هم بیشتر است؛ شما فقط مبلغ اجاره خانه‌ها را ببینید! اگر رقم ودیعه مسکن را هم در نظر بگیریم، نرخ اجاره یک آپارتمانِ کوچک 60 متری در محلات مرکز تهران، کمتر از ماهی 15 میلیون تومان نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از انتخاب اعضای این کمیسیون برای حضور در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه الریاضیه عربستان مدعی شد که استقلال با سرمربی کروات سابق الباطن عربستان به توافق یک ساله دست پیدا کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دختر جوان با ظاهری فریبنده در مسیر رانندگان خودروهای لوکس عبوری کمین می‌کرد تا آنها را شکار کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تکلیف سرمربی جدید استقلال مشخص شد.