جمعه 15 تیر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون والیبال در حکمی سرپرست تیم ملی والیبال زنان را مشخص کرد.

خبرگزاری مهر

فرصت جدید انتخاب محل و ویرایش در چهلمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی پزشکی برای داوطلبان واجد شرایط فراهم شد و داوطلبان از امروز می توانند نسبت به انتخاب محل اقدام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افشاگری جدید علیه رسوایی فدراسیون پرحاشیه فوتبال در خصوص تورهای جام فوتبال 2022 قطر خبرساز شد.

وب‌گاه عصر ایران

زمانی بهترین‌های تولیدات مبل ایران به خارج از کشور صادر می‌شد اما اکنون بخش عمده‌ای از این صادرات به خصوص بازار اروپا در اختیار صنعت مبل ترکیه است. اگر به این صنعت توجه می‌شد ما همچنان حرف اول را می زدیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جدیدترین رای خود را صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر تیم فوتبال سایپا با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای سه ماه از همراهی این تیم محروم شد.

خبرگزاری تسنیم

نویسنده کتاب «از تیر دوقلو تا انقلاب» گفت: من خود روستازاده‌ام اما در شهر تهران بزرگ شده‌ام. کتاب «از تیر دوقلو تا انقلاب» از دیدگاه یک روستازاده به رشته تحریر درآمده و همه چیز در این خاطره‌نویسی‌ها صادق است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نظام پزشکی با بیان این‌که 42 درصد پزشکان متخصص در 5 کلانشهر کشور تجمع پیداکرده‌اند، نسبت به موضوع فرار مالیاتی پزشکان واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نویسنده کتاب مسافر دمشق گفت: این کتاب داستان دوستانی است که در دمشق با هم آشنا شدند و زندگیشان به واسطه این سفر به هم گره خورد؛ این کتاب برای رده بزرگسالان نوشته شده است ولی نوجوانان هم می توانند به راحتی با داستان ارتباط برقرار کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کانون سراسری انبوه سازان مسکن و ساختمان ایران با بیان اینکه صنعتی‌سازی در بخش ساخت و ساز در کشور نیازمند حمایت و مشوق‌های دولت است، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه های دولت سیزدهم با صنعتی‌سازی روند رو به جلویی خواهد گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی کشور نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش باران‌های سیل آسا و طوفان به شهروندان هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهنام ابوالقاسم پور به سه ماه محرومیت از ورود به استادیوم‌های برگزاری مسابقات تیم با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت 700 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وب‌گاه ورزش سه

بعد از بررسی های صورت گرفته، سازمان هواپیمایی کشوری عامل انسانی (خلبان) را به عنوان مقصر این سانحه معرفی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران به قیمت 31 میلیون و 450 هزار تومان معامله می‌شود.

وب‌گاه فرارو

«محسن فروزان» بر خلاف علاقه قلبی به استقلال، در سال‌های اخیر دروازه‌بان محبوب پرسپولیسی‌ها بوده است.

وب‌گاه فرارو

رودخانه سرباز، کابوس دانش‌آموزان مناطق روستایی است، داخل رودخانه همه‌چیز پیدا می‌شود، از مار آبی تا گاندو که در سال‌های گذشته قربانیانی داشته است. تیرماه سال 1400 بود که خبر رسید یک کودک اهل روستای کهنانی‌کش دشتیاری، از سوی تمساح پوزه کوتاه زخمی شده است. کودک هفت‌ساله برای بازی کنار هوتگ (گودال) رفته بود که گاندو به او حمله کرد.